Fata de Hartie de Guillaume Musso

GM_FATA-DE-HARTIE-final-2010

Tom Boyd este un scriitor celebru, aflat in pana de inspiratie. Billie este o tanara frumoasa si rebela, cu un simt al umorului neobisnuit.

Dar mai e un amanunt: Billie este eroina romanului pe care Tom nu-l poate termina. Intr-o noapte, cand el se afla chiar pe buza prapastiei, ea prinde viata. Si ii aduce o veste tulburatoare: daca el nu mai scrie, ea va muri. Astfel incepe o calatorie halucinanta, in care Tom trebuie sa-si recapete inspiratia, ca sa poata salva viata femeii de care tocmai se indragosteste.

Exploziva si plina de umor, cu accente de comedie romantica si thriller, Fata de hartie sfideaza orice scenariu previzibil.

Tom si Billie vin din lumi diferite, dar care se hranesc una din alta. Cine va invinge in acest joc dur al seductiei: realitatea sau fictiunea?

,,Un roman ca un spectacol de magie. O pendulare delicata ca zborul unei pasari intre real si imaginar. Cand ne asteptam mai putin, scriitorul ne striga din oglinda, ca sa ne aminteasca un lucru esential: viata este un roman.”
Le Parisiene 

,,Cel mai bun roman al lui Guillaume Musso de pana acum. O intriga perfecta si un final uluitor!”
Le Figaro Littéraire

,,Dintre toate personajele pe care le-am creat, Billie este preferata mea. Ii simt atat de tare lipsa, dupa ce am terminat de scris romanul, incat s-ar putea spune ca sunt indragostit!”
Guillaume Musso

Intotdeauna am vrut sa cumpar cartea asta, dar de fiecare data cand mi-am facut comanda am lasat-o in favoarea altor carti. Mi se pare o poveste frumoasa, emotionanta😀 Voi ati vrea sa o cititi?

Si aici aveti un scurt interviu cu autorul, in care vorbeste despre carte (mie mi-a placut foarte mult):

37 thoughts on “Fata de Hartie de Guillaume Musso

  1. alyson38 spune:

    este foarte frumoasa coperta

    • ai dreptate coperta este foarte draguta

      • agnesmaryo spune:

        coperta chiar nu inteleg de ce imi aduce aminte de cartea memoriile unei gheise:)) cred ca imaginatia mea face niste asocieri nepotrivite, adica nici tipa de pe coperta nu e asiatica nici nimic….si totusi mie asa mi se pare ca exista o similaritate intre ele!

  2. alyson38 spune:

    am ami vazut aceasta carte,dar nu m-a atras

  3. alyson38 spune:

    este foarte tare chestia ca billie o sa dispara daca nu mai scrie tom

  4. alyson38 spune:

    billie nu este ume de baiat?

  5. imi sta in minte un videoclip de prin anii 80 cu un tip care crea comic book-uri si la un moment data tipa pe care o desenase prinde viata, dar imi fuge titlul melodiei…

  6. deci cartea asta e o carte speciala din toate punctele de vedere, actiune , personaje , poveste , mod de scriere ,,,imi soresc din suflet sa o citesc si eu intr-o zi ;))

  7. coperta este superba ..bine alesa, expresiva ..imi place mult

  8. de asemenea iubesc si recenzia foarte bine realizata , iar videoclipul atasat e foarte dragut

  9. furelise spune:

    I-am tot văzut coperta pe Goodreads, dar de fiecare dată când vroiam să intru, găseam ceva mai interesant care-mi lua ochii și renunțam😀

  10. furelise spune:

    Îmi place mult de tot subiectul, acum îmi doresc mult să o citesc ;;)

  11. furelise spune:

    Coperta cărții mi se pare sugestivă, și la subiect🙂

  12. furelise spune:

    Titlul îmi place, coperta, acțiunea, descrierea, tot :3

  13. agnesmaryo spune:

    cartea va fi ecranizata, stiu sigur ca am citit unde, daca nu a fost deja ecranizata!

  14. Zipyღ spune:

    Foarte draguta ideea fartii, iar coperta este relativ asemanatoare cu continutul cartii.

  15. Zipyღ spune:

    Ma mai intreb de unde i-a venit autorului ideea pentru carte?

  16. eu inca ma gandesc la ceva deosebit cand o vad, sper cain curand sa apara si ea la mine in bibloioteca

  17. Andreea spune:

    N-am stiut ca e atat de frumoasa cartea asta.

  18. Andreea spune:

    Imi place mult coperta…e ca un puzzle de hartie.😀

  19. Andreea spune:

    Si trailer-ul este dragut.O sa se faca oare film?

  20. Andreea spune:

    Are o tema interesanta cartea.As vrea si eu s-o citesc.

  21. Andreea spune:

    A primit foarte multe laude cartea asta. :X

  22. eu cred ca imi voi lua cartea, dar cu cealalta coperta …parca ma atrage mai mult

Lasă un răspuns

