Serii din strainatate #20

Seria de astazi se numeste ”Dark Angel” si este scrisa de Eden Maguire. Am vazut seria de cumparat si pe Libris, dar nu m-a tentat asa tare. Totusi, poate o sa o citesc intr-o zi.

Primul volum se numeste exact ca si seria, adica ”Dark Angel”:

Descrierea cartii (tradusa de mine):

Inima Taniei ii apartine lui Orlando. Nimic nu poate sa-i desparta. Pana cand ademenirea incepe intr-o agitatie de glamour si magie, muzica si petreceri, toate orchestrate de misteriosul si fermecatorul Zoran, un star rock care s-a retras la o ferma solitara in muntii din apropiere. Si apoi Tania intalneste partea intunecata. Poate sa reziste tentatiei?

Al doilea volum se numeste ”Twisted Heart”:

”Cu totii ne vom ridica” a avertizat Zoran in timp ce toti cei din jurul lui ardeau. ”Vor fi alte timpuri, alte locuri – milioane de alte suflete doritoare!”. Cu o inima sucita de dorinta de a distruge noi indragostiti, de a cuceri noi suflete si de dorinta de a se razbuna impotriva Taniei, INGERUL INTUNECAT poate lua orice forma, poate salaslui orice corp. El va sta linistit pana la timpul potrivit. Batalia impotriva  INGERULUI INTUNECAT nu s-a sfarsit.

Iar ultimul volum din trilogie se numeste ”Broken Dream”:

Studiile de film ale Taniei o duc pe aceasta in New York City, unde abia asteapta sa se piarda in anonimatul marelui oras plin de viata si aglomerat. Dar Iadul este peste tot si niciun loc nu este in siguranta atata timp cat urmarirea  neîncetată de suflete întunecate ale INGERULUI INTUNECAT continua.

Dar de data aceasta este mai personal decat a fost vreodata. Cand INGERUL INTUNECAT pune ochii pe iubitul Taniei, Orlando, este picatura care a umplut paharul. Va putea Tania sa-si salveze sufletul si iubirea?

Ce parere aveti despre aceasta serie? Am vazut o gramada de recenzii negative pe Internet, dar nu mi se par niste carti asa rele.

46 thoughts on “Serii din strainatate #20

  1. vai cat imi place aceasta serie de coperte ;))

  2. cel mai mult imi place ultima coperta

  3. ma gandeam foarte mult cum ar fi daca s-ar face si un film dupa seria asta ? Hm ..oare ar avea vizionari ?

    • eu stiu, m-am convins in timp ca daca are parte de o buna promovare o carte devine cu siguranta si film si este si foarte vizualizat, mai putin conteaza calitatea ei

      • agnesmaryo spune:

        si eu m-am convins de acelasi lucru! cati dintre voi ati vazut filmul eat,pray, love? eu m-am plictistit enorm in cele 3 ore de film! ziceam ca nu se mai termina….se pare ca si cartea s-a vandut pe banda rulanta! dovada? tot ce e popular, nu neaparat bun se ecranizeaza! dar tot aici trebuie sa precizam si gusturile care sunt indiscutabile! se prea poate ca eu sa fac parte din categoria unu la % din cei carora nu le-au placut in timp ce99% s-au declarat multumiti. Daca stau sa ma gandesc bine, sunt multe carti vechi, clasice, care sunt extraordinar de bune, si a caror ecranziare s-a facut de abea acum sau nu s-a facut deloc!

      • furelise spune:

        Am văzut și eu filmul Eat prey love, și nu știu. N-a fost prea grozav. Deși îmi place mult de Julia Roberts, filmul nu m-a dat pe spate, dovadă că ecranizările cărților de succes, nu sunt întotdeauna un.. succes😀

    • acum? Sunt polista deoarece sunt din banat,dar nu pot spune cainca nu ma mai gandesc la Dinamo din cand in cand pt ca a fost echipa mea de suflet…

  4. Imi doresc cartea asta in Romania😉

  5. eu am invatat sa nu ma mai iau dupa recenzii, deoarece eu pot avea alta parere legata de o anumita carte sau serie

    • aici nu pot sa nu iti dau dreptate

    • agnesmaryo spune:

      exact! gusturile ii fac pe oameni diferiti! niciodata nu trebuie sa judecam dupa recenziile facute de altii, fiindca ce unora nu le place, altora poate sa le placa mult! uite eu am citit recenzia cartii Fior si deja ma gandeam la o carte nemaipomenita, un fel de Twilight doi numai ca fara vampiri, am intrat si in posesia ei, am citit-o si…..dezamgire, nu mi-a placut absolut deloc…..in timp ce altii sunt disperati dupa carte si dupa continuarea ei! aaaaa sau toata lumea face numai recenzii wow pentru vrajitor si vrajitoare, am citit-o si pot sa spun ca pentru mine nu e asa wow, si daca i-as face o recenzie ar iesi o recenzie negativa….poate e continuarea mai buna! cert e ca suntem definiti tocmai prin masura principiilor care ne caracterizeaza!

      • corect, de exemplu eu nu sunt fana twilight..desi imi plac vampirii clasici reali, nu neaparat cei noi ..dar nu pot sa zic ca nu-s dragute anumite carti cu vampiri , doar ca de la un timp sunt prea multe, mult prea multe ,,fior ..nu ma atrage nici dupa numne .pare asa ciudat sau sovaire sau nu mai stiu ce ..

    • larisaoana spune:

      Depinde si de persoana care face recenziile, gusturile difera🙂

  6. alyson38 spune:

    copertile sunt dementiale

  7. alyson38 spune:

    sunt foarte frumoase descrierile

  8. alyson38 spune:

    si zoran este ingerul intunecat?ii vrea sufletul taniei sau iubirea?

    • agnesmaryo spune:

      nu stiu de ce dareu mereu ma ,,indragostesc” de personajele negative masculine. De exemplu mie imi place de Damon, nu de Stefan din TVD. Sau imi aduc aminte acum de seria Fantaghiro- Cave of the Golden Rose in engleza. Ati vazut-o vreodata? A fost data de curand la Pro Cinema si are 5 parti. Eu am vazut-o cand eram mica si ma facina, cu printesa aceea razboinica, pe care o placea printul intunericului, vrajitorul Tarabas, care apare in partea 3 si 4, iar printesa ramane in final cu Romualdo personajul pozitiv masculin. Fetelor sa dati pe net o cautare a actorului Nicholas Rogers aka Tarabas si sigur o sa va determine sa va uitati la cele 5 filme:D macardedragul lui. Si revenind la subiect, eu si aici eram de mica indragostita iremediabil de personajul negativ Tarabas. Asa ca mie cred ca mi-ar placea sa ramana cu Zoran. Nu stiu de ce simt, ca mai rele sunt personajele care sunt pozitive decat cele negative. La cele negative simt doar o frustrare. Daca o sa analizati bine personajele din toate cartile unde apar personaje negative o sa vedeti ca am dreptate, nimeni nu a devenit rau, fara sa aiba o anumita frustrare care i-a adus in starea respectiva, iar de cele mai mutle ori, daca sunt iubiti, pot deveni mai buni decat cei poztivi.

      • furelise spune:

        Și mie îmi place de Damon, sau de Kalona din Casa Nopții, o mamă, sau de Voldemort :)) Dar doar în anumite cazuri simt atracția către acești baddasses😀

  9. alyson38 spune:

    pacat ca-i inger intunecat,mie mi-ar fi placut sa fie impreuna

  10. alyson38 spune:

    sper ca tania sa-si salveze iubitul,dar intr-un fel as vrea sa ramana cu zoran😦

  11. agnesmaryo spune:

    (scuze pentru lipsa spatierii cateodata intre cuvinte, dar bara de spatiere merge cam greu, cred ca am stricat-o de atata scris la ea)

  12. larisaoana spune:

    Imi plac dar, puteau fi si mai frumoase.

  13. Giddusadik spune:

    Am mai auzit de primul volum inainte, dar nu i-am acordat niciodata prea multa importanta. Nici macar nu stiam ca face parte dintr-o serie!

  14. Giddusadik spune:

    Nu stiu ce zic oamenii pe net, dar mie mi se par interesante cartile.
    Apropo, dupa ce am citit descrierea primelor doua volume, am crezut ca Tania va ramane cu Zoran, dar se pare ca Orlando este inca in inima ei.

  15. Andreea spune:

    Ce frumos sunt reprezentate culorile,sunt pe gustul meu!

  16. Andreea spune:

    Imi plac cartile mai ales pentru mesajul lor.

  17. Andreea spune:

    De abia astept sa le citesc pe toate! mi se par interesante

  18. Andreea spune:

    Ce coperti frumoase au!mai ales fulgerele.

  19. Andreea spune:

    Tema cartilor este superba !

Lasă un răspuns

