Movie Time #84

Deci cum am putut sa uit de filmul asta??? E pur si simplu genial si mi-a placut mult!!!! Se numeste „Freaky Friday”🙂

Poster Freaky Friday

COSMARUL ORICAREI ADOLESCENTE… „DACA AJUNG CA MAMA?!”

Dr. Tess Coleman (Jamie Lee Curtis) si fiica ei de 15 ani, Anna (Linsay Lohan) nu se inteleg deloc. Nu au aceleasi gusturi nici pentru haine, nici pentru pieptanaturi, nu le place aceeasi muzica si desigur, au preferinte deosebite in ce priveste barbatii. Intr-o seara de joi, neintelegerile lor se amplifica. Anna ia foc pentru ca mama ei nu-i intelege aspiratiile muzicale, iar Tess, o vaduva pe cale de a se recasatori, nu intelege de ce Anna nu-i da pace logodnicului ei (Mark Harmon). Pe nepregatite, totul ia o intorsatura ametitoare, din cauza a doua placinte cu ravase identice.

In dimineata urmatoare, acea bizara vineri, Tess se trezeste in trupul Annei, iar adolescenta in trupul mamei sale. Desi se cunosc de o viata, cele doua descopera ca e tare greu sa traiesti in locul altuia. Dar poate asta e calea cea mai buna de a capata respect pentru optiunile altuia. Cu atat mai mult cu cat sambata e ziua in care Tess urmeaza sa se casatoreasca. Trebuie neaparat sa isi revina fiecare in trupul ei, si asta cat mai repede. Romanul lui Mary Rodgers capata o noua savoare dupa transpunerea cinematografica.

Ati vazut filmul???

About mariacris98

Be Weird. Be Random. Be Who You Are. Because You Never Know Who Would Love The Person You Hide.

43 thoughts on “Movie Time #84

  1. Personal? Nu , nu am vazut filmul, dar pare amuzant, mai ales situatiile in care sunt puse protagonistele ;))

  2. vazand filmul asta imi imaginam acuma o chestie , eu in locul mamei si mama in locul meu ..cred ca e o munca dificila …

    • sa stii ca nu e usor sa fii parinte, dar realizezi asta abia cand ajungi parinte la randul tau

    • agnesmaryo spune:

      doi prichindei krsszu95shinny??? vrei sa ramai cu portofelul gol:)). Eu si asa imi fac curaj sa fac un prichindel, bine nu e greu de facut:D dar e greu de adus pe lume si de crescut:D si mai astept vre-o doi ani!am zis ca pe la 23-24 de ani e bine…..ca sa fiu tanara!
      Si wow sa ma pun in locul mamei??? cred ca mi-ar placea! fiind asistenta veterinar cred ca mi-ar placea sa am grija de animalutele bolnave, dar cand ar veni vorba sa le storc glandele de sub codita si asa mai departe:D:D mai bine ma opresc, mai bine zic nuuuuuuuuuu si raman in ipostaza mea de studenta in ultimul an la facultate si atat!

      • pai cam atat voi avea si eu :)) asa m-am gandit sa fiu mamica tanara sa nu rada ceilalti copii de ei ;)) ca au mama batrana ..da ..vedem nu stiu , sa termin intai liceul si vad ce fac pe la facultate ..dar daca vreau sa urmez psihologia cred ca prichindeii nu vor mai venii pe la 23 de ani ci pe la 27 ..e frumoasa meseria mamei tale , trebuie sa iubeasca mult animalele pt ca si sa lucrii cu ele este dificil , si ei au sentimente ,,

      • agnesmaryo spune:

        are rabdare… si sa tunzi cateii ciobanesti sau chow chow sau etc cine stie rasele stiu ca este dificil mai ales cand stapanii doresc o anumita coafura cat mai chic:))

      • mi-ai facut pofta de tuns catei serios vorbesc=))

    • larisaoana spune:

      Hmmm… nici nu vreau sa imi imaginez :))

  3. apropo , coperta ..sau poza aleasa mai bine zis e geniala ..imi plac costumele sunt foarte tari

  4. vreau si eu acea chitara …eu am una clasica ..vreau …( mda vise , dar arata fain )

    • mai eu n-am avut astfel de talente si ma indoiesc ca fiica mea de 3 ani sau fiul meu de 1 an se vor indrepta spre astfel cariere muzicale, dar nu se stie niciodata

      • eh, eu am renuntat rapid , deoarece nu-s baiat ..si a trebuit sa invat mult prea mult ..dar cu tot cu scoala m-am lasat …sper sa aleaga vreun nu stiu instrument mai pasnic daca ar fi sa fie😉

      • agnesmaryo spune:

        nici eu n-am avut astfel de talente, dar mi-as incuraja copilul! momentedeviata felicitari pentru cei doi prichindei! sa iti traiasca!

  5. voi a-ti vazut filmul?…imi pare comic si simpatic ;))

  6. alyson38 spune:

    inca nu m-am uitat la el,dar pare tare amuzant

  7. alyson38 spune:

    sper sa ajung sa ma uit in curand si sa apara si al doilea film

  8. alyson38 spune:

    ma cam enerveaza unele mame care cred ca stiu totul despre fiicele lor…ar trebui sa le mai asculte

  9. Andreea Florentina spune:

    Da, l-am vazut, e foarte tare filmul :))

  10. furelise spune:

    Jamie Lee Curtis și L Lohan fac o echipă bună, eu așa zic😀

  11. Zipyღ spune:

    Mi-a placut foarte mult filmul cand l-am vizualizat prima oara:)

  12. larisaoana spune:

    Nu l-am vazut, dar am auzit foarte multe🙂

  13. Andreea spune:

    N-am vazut filmul,dar cred ca e dragut.

  14. Andreea spune:

    Pare a fi o comedie,cel putin asa arata posterul.

  15. Andreea spune:

    Tipul din poza e amuzant.Cum arata :)) Freak…

  16. Andreea spune:

    Imi place mult descrierea.Vreau si eu sa-l vad.

  17. Andreea spune:

    Filmului asta i se potriveste melodia lui Madcon-Freaky like me. Nu?

Lasă un răspuns

