Magic Pictures #114

emerald_dream_by_mysterykids-d5m3m9h

Fairytale_Night_by_HappyAngel

fantasy_springs_by_nina_lipkin_art-d5ejjpo

Va plac???

Despre mariacris98

Be Weird. Be Random. Be Who You Are. Because You Never Know Who Would Love The Person You Hide.

44 de gânduri despre „Magic Pictures #114

  1. Romina spune:

    Ar merge foarte bine pe copertile unor carti:X

  2. deci aceste imagini sunt superbe, de-a dreptul superbe 😛

  3. Cea mai frumoasa imagine este ultima imagine . eu sunt innebunita dupa toata curatetea si claritatea imaginii

  4. Imaginea cu numarul doi ..hm ..areacel mister, e ca si cand citesc o carte si imi maginez fiinte sau creaturi magice ..asta in cazul in care citesc o carte de genul , daca nu e mai ok

    • adevarul este ca cititul are capacitatea de a da nastere magiei….

      • agnesmaryo spune:

        cititul te introduce de multe ori in lumea magiei in care totul este posibil, fiindca imaginatia fiecarui om este diferita

      • furelise spune:

        Exact. De aceea este diferența aia colosală dintre o carte și un film. Ador cărțile, deoarece îmi pot crea propria imagine a lumii prezentate,și nu-mi este băgată pe gât de vreun regizor neinspirat 😀 Nu este o generalitate, dar cărțile-s mai bune decât filmele 😀

  5. Prima imagine ? e foarte verde ..da clar e mult prea verde

  6. si intr-adevar aceste imagini ar da foarte bine pe copertile unor carti 😉

  7. alyson38 spune:

    as vrea sa le puna pentru niste coperti

  8. alyson38 spune:

    in a treia poza,fata aceea e frumoasa

  9. alyson38 spune:

    si imi aminteste de caroline din TVD

  10. alyson38 spune:

    in a doua este foarte misterioasa si artistica

  11. Simona spune:

    prima este geniala

  12. furelise spune:

    Ce tare e prima poză. Mi se pare că seamănă puțin cu Catherine Zeta Jones 😀 Doar puțin:)

  13. furelise spune:

    A doua poză, întruchipează o zână. Foarte interesant 🙂 Mai ales că citește. Uitându-se la cer, pare că visează cu ochii deschiși 🙂

  14. furelise spune:

    În ultima poză îmi place decorul, hainele, freza și make-up-ul fetei, dar nu-mi place fața ei. Îmi amintește de cineva, pe care n-o prea plac 😀

  15. larisaoana spune:

    Superbe ca intotdeauna 🙂 POza a doua ma caracterizeaza in unele momente mai vosatoare de-ale mele.

  16. Giddusadik spune:

    Superbe pozele, mai ales ultima!

  17. Andreea spune:

    Parca aceste poze sunt mistice!

  18. Andreea spune:

    Ce caracter fictional au! imi plac!

  19. Andreea spune:

    Ce potrivit e verdele pentru prima poza!

  20. Andreea spune:

    Ordinea mea 312.

  21. Andreea spune:

    Imi place foarte mult fluturele.

Lasă un răspuns

