Movie Time #83

Pot sa va spun ca daca va uitati la filmul asta pur si simplu o sa va vina sa vomitati. Este un film de groaza la care m-am uitat cu Anto si Ale asta-vara si am avut cosmaruri dupa el. Se numeste „Drag Me To Hell”.

Poster Drag Me to Hell

Christine Brown, un ofiţer de credite din Los Angeles, are o viaţă minunată alături de fermecătorul ei iubit, profesorul Clay Dalton. Asta până într-o zi, când la bancă vine dna. Ganush cerând o prelungire de credit, pe care Christine decide să nu i-o dea, şi asta doar ca să-şi impresioneze şeful. Drept razbunare, Ganush o blesteamă pe Christine, transformându-i viaţa într-un adevărat iad. Urmărită de un spirit malefic, tânăra trebuie să decidă până unde va merge pentru a scăpa de blestem.

A fost pur si simplu oribil. L-ati vazut?

About mariacris98

Be Weird. Be Random. Be Who You Are. Because You Never Know Who Would Love The Person You Hide.

35 thoughts on “Movie Time #83

  1. Ale spune:

    Nu o sa uit niciodata clipele alea=)) Daca mai zbieram mult ma apuca durerea de gat. Dar a fost fain:X

  2. Romina spune:

    Drag me to hell:> a fost simpatic filmul l`am vazut de mult

  3. e cel mai oribiul film pe care l-am vazut nu mi-a placut ..iar maicuta aia m-a speriat rau de tot

  4. Stateam alaturi de colegi mei si ne amuzam, dar sentimentele au fost ciudate si inversunate

  5. deci categoric nu recomand filmul asta nop

  6. alyson38 spune:

    ih!filmul asta imi da fiori

  7. alyson38 spune:

    fara suparare dar sper sa nu ajung sa ma uit niciodata la el

  8. alyson38 spune:

    cum naiba-scuzati expresia- sa blestemi pe cineva si sa se si adevereasca.e adevarat:e film

  9. alyson38 spune:

    tare ranchiunosi mai sunt oamenii de azi

  10. alyson38 spune:

    nu as vrea sa fiu in locul lui christine cu un spirit malefic dupa mine……..

  11. agnesmaryo spune:

    concluzia mea este, mai bine nu ma uit la astfel de filme:D. Sa va spun cum procedez cand se uita prietenul meu la filme horror. Eu ma uit la tv sau la un film/serial pe dvd, si el sta cu un dvd portabil in brate si cu, castile in urechi, ca eu sa nu aud nici macar sunetul filmelor, iar volumul este dat la minim:D! eu sunt foarte fricoasa!

  12. Simona spune:

    filmul asta la vazut o prietena dea mea, dap o fana horror s-a rugat de mine de cateva ori sa ne uitam impreuna, dar am refuzat nu sunt chiar asa de confortabila in prezenta lor sa zicem, am avut cosmaruri si de la cateva traileruri

  13. larisaoana spune:

    Nu, dar sunt sigura ca nu o sa il vad prea curand. Nu sunt adepta filmelor horror si nici nu planuiesc sa fiu.

  14. Giddusadik spune:

    Urasc filmele horror, deci nu voi viziona filmul acesta!

  15. Andreea spune:

    Am vazut filmul si e super , vi-l recomand!!!!

  16. Andreea spune:

    Imi place coperta , este creativa si bine reprezentata

  17. Andreea spune:

    Adica posterul,voiam sa spun.😀

  18. Andreea spune:

    Desi are o tema neobisnuita,e interesant filmul.

  19. Andreea spune:

    Da,stiu asa am zis si eu prima data,dar e un altfel de film.

Lasă un răspuns

