Leapsa ♥

Avand in vedere ca acum ma plictisesc, am luat si eu o leapsa de la furelise (Meduza blanda). Se presupune ca ma uit la Vocea Romaniei, dar nu ma fascineaza prea tare😀 Mai ales cand o vad pe Nicoleta Luciu, care arata ca o sperietoare:

1.Cine a fost prima persoana de pe Wattpad care ti-a citit povestile?

Pana acum nu am scris nicio poveste pe Wattpad, deci nimeni.

2.Care e mancarea ta preferata?

Pai eu cam iubesc orice fel de mancare facut de mama, dar o sa aleg puiul pe sare. E foarteee bun<3

3.Cum arata periuta ta de dinti?

E albastra.

4.Brăţări din piele sau brăţări din noduri?

Bratari din piele nu am decat una (sau doua?), iar din noduri am cateva facute de prietena mea Ale. Imi plac ambele modele😀

5.Care este cel mai ciudat lucru pe care l-ai cumpărat vreodată?

Nu cred ca am cumparat ceva ciudat pana acum😀

6.Ai vorbit vreodată cu străinii de pe omegle?

Aruncati cu rosii in mine, dar habar nu am ce inseamna omegle😀

7.Unde ai îngropa o comoară dacă nu ai vrea să fie găsită?

In fundul dulapului meu cu haine. Credeti-ma, trebuie sa ai multa rabdare ca sa cauti acolo😀

8.Care este personajul tău preferat – din toate cărţile citite-?

Serios? Habar n-am😀 Mi-ar lua 364 de zile ca sa dau un raspuns concret.

9.Laptop, tabletă sau PC?

Laptop-ul (my love ♥)

10.Ce cuvânt foloseşti cel mai des?

In ultima vreme am inceput sa zic foarte des kk😀 Daca o stiti pe Cat din ”Victorious”, intelegeti voi😀

11.Cât timp îţi ia să editezi o poză şi să iasă cum îţi place?

Nu stiu, depinde de cum vreau sa o editez si nu imi place intotdeauna cum iese.

12.Te-ai gândit vreodată la videoblogging?

Nu, dar nici nu as face asa ceva.

13.Care este primul lucru mov pe care îl vezi dacă te întorci cu spatele?

Paltonul meu care e pe umeras.

14.Ce le-ai luat alor tăi de Crăciun?

Sincer, nu le-am luat nimic. Cum zice furelise, eu nu sunt de ajuns? =))

15.Dacă ai putea face un singur lucru toată viaţa ta de acum încolo, care ar fi?

As asculta muzica😀 (sau as citi)

16.Ce porţi acum?

Pijamaua mea rosie cea noua<3

17.Cât îţi ia să ajungi la şcoală de acasă?

5-10 minute, depinde.

18.Dacă ai avea un crocodil, ce nume i-ai pune?

Shaggy (ciudat nume, stiu)

19.Care este genul tău de muzică preferat?

Pop Rock<3

20.Spune primul adjectiv care îţi vine în minte despre anul 2012.

Bun. Serios, nu a fost un an grozav, dar a fost bun😀

Ei bine, a fost distractiv sa raspund la intrebari. Si nu uitati, orice poate sa ia leapsa ♥

48 thoughts on “Leapsa ♥

  1. furelise spune:

    Ce draguuut😀 Super raspunsuri :))

  2. Ale spune:

    Deci , Anto , vreau sa iti spun ca acum ma doare stomacul de la tata ras, mi-au dat si lacrimile=)) Ai niste raspunsuri… pe masura =))

  3. larisaoana spune:

    Am completat si eu leapsa aici: http://oanabooks.wordpress.com/2012/12/28/leapsa/

    Despre raspunsurile tale, nu prea pot sa zic multe :)) Am citit de mai multe ori postul doar pentru a rade :))

  4. cat am ras la leapsa asta

  5. imi place foarte mult poza aleasa de tine cu selena gomez o iubesc

  6. asa e ai o leapsa cu raspunsuri foarte amuzante stii sa te pui in valoare clar😉 …imi place mult

  7. nici eu nu le-am luat parintilor mei nimic de craciun, si-au facut singuri cadoul ideal , adica pe mine ..acum serios cand am sa ambugetul meu voi compensa eu cumva

  8. Eu abia astept sa vad ce imi rezerva anul 2013,,,oare va fi un an cu ghinion sau cu noroc ?

  9. alyson38 spune:

    ce fain arata selena!

  10. alyson38 spune:

    eu scriu pe wattpad,dar nu-i cine stie ce…

  11. alyson38 spune:

    e adevarat ca scriu si pe blog ,dar e aceasi poveste

  12. alyson38 spune:

    pot sa va pun o intrebare….cum imi fac un button ca cel din dreapta de la booktown lover?sau cum sa pun in dreapta o imagine si cand da cineva pe ea sa ajunga la povestea mea de pe wattpad?

    • antonia8900 spune:

      Pai te duci la Panou Control, dupa aia dai acolo la Aspect la Widget-uri (sper ca ti-am explicat bine😀, nu prea sunt buna la explicat) si acolo trebuie sa ai o casuta pe care scrie Imagine. O iei si o pui acolo la sidebar si adaugi URL-ul imaginii.

  13. alyson38 spune:

    si mie imi place laptop-ul,dar prefer tableta pentru ca-i mai usoara

  14. Zipyღ spune:

    Imi plac raspunsurile tale!!SUnt dragute. Imi place cel cu Kat, este foarte nostim.

  15. Zipyღ spune:

    Si gif-ul cu Selena Gomez este bestial:))

  16. Giddusadik spune:

    Foarte draguta leapsa si rapsunsurile tale…. bestiale! :))

Lasă un răspuns

