Libster Award

Ii multumim Valentinei (DragutzaVale) pentru nominalizare si pentru aceasta leapsa🙂 Aveti aici regulile:

  • Spune 11 lucruri despre tine
  • Răspunde la întrebările adresate de cel care te-a nominalizat
  • Nominalizează 11 persoane (+link) care să realizeze această leapșă si anunta-i
  • Formulează un set nou de 11 întrebări pentru cei pe care îi nominalizezi

Si acum 11 lucruri despre mine (dificil, avand in vedere ca niciodata nu m-am priceput sa ma descriu).

  1. Sunt timida.
  2. Iubesc masinile
  3. Iubesc motocicletele
  4. Am o obsesie pentru „Ingerul Noptii” (aici intra si Patch)
  5. Imi place sa ma exprim prin scris
  6. Nu sunt o fire comunicativa
  7. Iubesc dulciurile
  8. Urasc melodiile tampite cum ar fi: „Ai Se Eu Te Pego”, „Balada Boa”, „Tchu Tcha”, „Gangnam Style” si altele
  9. Intotdeauna mi-am dorit sa practic un sport extrem
  10. Vreau sa invat sa trag cu pistolul
  11. Imi place sa ma imbrac in negru

Acum intrebarile:

1.Ce te face sa zambesti?

Cartile ma fac intotdeauna sa zambesc, chiar si atunci cand nu am chef de nimic🙂

2.Care este cartea ta preferata?

Intrebare dificila, ia sa vedem…..”Ingerul Noptii”, normal🙂

3.Vrei sa scri o carte?

Da, mi-as dori si am si inceput una, dar am abandonat-o🙂

4.Anotimpul favorit?

Iarna, iubesc zapada🙂

5.Serialul preferat?

In acest moment „Beauty and the Beast”

6.Descrie-te in 3 cuvinte.

Ciudata. Timida. Necomunicativa.

7.Ti-e dor de copilarie?

Avand in vedere ca sunt inca copil, nu mi-e dor de copilarie, dar o sa-mi fie🙂

8.Cum iti imaginezi tu Craciunul perfect?

Sa stai acasa cu familia si macar pentru o noapte toate problemele, toata ura dintre oameni, toata invidia de pe Pamant sa dispara. Sa fim doar simpli oameni care sa stea si sa se bucure de aceasta sarbatoare minunata.

9.Ai auzit de serialul Nikita?

Da, am auzit de el, dar nu m-am uitat.

10.Dar de cartea “Vraja fatala”?

Da, am si avut un concurs cu ea pe blog, dar nu am apucat sa o citesc.

11.Iti place blogul meu?De ce?(indiferent de raspuns)

Mie imi plac toate blogurile pentru ca toate sunt frumoase in felul lor, deci si blogul tau imi place🙂

UPDATE: Blogul nostru a mai fost nominalizat, asa ca o sa raspund si la restul intrebarilor🙂

Ii multumim Sanzianei pentru nominalizare🙂 Aici sunt intrebarile:

1. Are you happy with your life?

Da, e viata mea, sunt fericita indiferent de greutati.

2. Can you sing?

Cred ca da, prietenii si familia imi zic ca eu cant frumos, dar eu nu ma consider asa de buna.

3. Do you like Christmas?

Da, imi place. E una dintre sarbatorile mele favorite.

4. Do you think you will ever get married?

Sper ca da pentru ca familia e cea mai importanta. Nu e usor sa traiesti singur.

5. When did you first fall in love?

Pana acum niciodata. Mai am timp pentru asta.

6. Do you believe in love at first sight?

Nu stiu ce sa raspund la intrebarea asta🙂

7. Do you write on books?

Nu’ urasc sa scriu pe carti.

8. Do you make dogears?

Nu stiu cum vine asta, deci la intrebarea asta e pas🙂

9. Still or Mineral water?

Apa minerala, clar🙂

10. Do you watch The Big Bang Theory?

Nu, n-am auzit de serial.

11. Are you a Kristen Stewart fan?

Am fost, dar acum o urasc.

Ii multumim lui Stephy pentru nominalizare. Aici sunt intrebarile:

1. Ce te caracterizeaza cel mai tare?

Cred ca tacerea.

2. Care e mancarea ta preferata?

Piureul de cartofi🙂

3. De ce ti-ai facut blog?

Pentru ca am vrut sa impartasesc aceasta pasiune pentru carti cu mai multi oameni.

4. Ce gen de muzica iti place cel mai mult?

Muzica rock, clar.

5. Care era desenul tau animat favorit cand erai mic?

Spioanele

6. Vocea Romaniei sau X Factor?

X-Factor imi place mai mult.

7. Ce parere ai despre editura Leda?

Este editura mea preferata.

8. Care e melodia ta preferata?

Katy Perry- E.T.

9. Te-ai gandit vreodata sa scrii o carte?

Da, am si inceput una, dar am abandonat-o.

10. Care e blogul tau favorit?

Cred ca Another Books World.

11. Unde vei petrece Craciunul si Revelionul?

Acasa.

Ii multumim si Oanei pentru nominalizare. Aici sunt intrebarile:

1.Cand ai cumparat sau castigat prima carte?La ce varsta?

Prima carte mi-am cumparat-o eu din dorinta mea de a cumpara o carte anul trecut in luna iunie, deci atunci aveam aproape 13 ani.

2.Parintii iti sustin pasiunea/lectura?

Da si ma bucur din tot sufletul.

3.De cate persoane care citesc esti inconjurat/a?

Pe langa familie, de foarte putine persoane.

4.Ce meserie ai vrea sa ai?

Habar am.

5.O sa transmiti pasiunea ta copiilor tai sau o sa-i lasi sa-si aleaga singuri hobby-urile?

O sa-i las sa aleaga singuri pentru ca fiecare om isi face propriile alegeri.

6.Paperback sau ebook?

Paperback, e mai autentic, iti aduce aminte de vremea cand nu exista atata tehnologie.

7.Ce ai lua cu tine pe o insula,pentru o vacanta de o luna?

Lucruri cu care pt supravietui si neaparat o carte.

8.Te consideri egoist/a sau altruist/a?

Eu nucred ca sunt egoista. Ma gandesc lacei din jurul meu, altadata chiar inainte sa ma gandesc la mine.

9.Ce cadou ai vrea de Craciun?

Sanatate si fericire pentru ca cu astea se pot face de toate.

10.Care este cartea clasica preferata?

Sincer, nu stiu.

11.Ce zodie esti?

Leu.

Nominalizez pe:

Acum 11 intrebari (asta chiar e dificil)

  1. Care a fost prima carte citita?
  2. Daca ai fi o creatura supranaturala, ce creatura ai fi?
  3. Care e melodia ta preferata?
  4. Care e filmul tau preferat?
  5. Care e cartea ta preferata?
  6. Ai vrea sa fi scriitor/scriitoare?
  7. Un moment in care ai fost cu adevarat fericita/fericita.
  8. Daca ai putea sa dai timpul inapoi, ai schimba ceva?
  9. Ai vrea sa fi o vedeta?
  10. Care e mancarea ta preferata?
  11. Cine e idolul tau?

About mariacris98

Be Weird. Be Random. Be Who You Are. Because You Never Know Who Would Love The Person You Hide.

3 thoughts on “Libster Award

  1. alyson38 spune:

    M a gandeam ca eu sunt singura care-i place Beauty and the Beast!Ma enerveaza ca apar greu episoadele

  2. […] primit cateva premii Liebster si astazi vreau sa rezolv cerintele. Multumesc Mariei si Oanei care mi-au oferit acest […]

Lasă un răspuns

