Recenzie: Just for Now de Abbi Glines

Am terminat cartea asta acum aproximativ o ora si a fost super tare. ”Just for Now” este volumul 4 din seria ”Sea Breeze”, scrisa de geniala Abbi Glines. Am sarit peste doua volume din serie, dar nu conteaza pentru ca nu prea au mare legatura intre ele, pentru ca in fiecare carte este povestea de dragoste a altor doua persoane. De data aceasta este vorba despre Amanda, sora lui Marcus (care apare in prima carte si care are propria lui poveste in volumul 2) si Preston, colegul si prietenul lui Marcus.

Preston a fost un adevarat playboy, stiti voi, pana a gasit fata potrivita (care clar este Amanda). Ce-i drept cartea incepe intr-un mod tampit: in sfarsit Preston o observa pe Amanda, se culca cu ea si dupa aia nu isi mai aminteste nimic pentru ca era beat. Foarte dragut, nu credeti? Cand si-a dat seama ce a facut a inceput sa se simta prost pentru ce i-a facut Amandei, dar culmea, ea nu a regretat nimic. Cei doi incep sa se vada tot mai des, chiar daca stiu ca nu e bine ce fac. Si nu spun asta la nimeni, mai ales lui Marcus, care l-ar impusca pe Preston in cap fara sa stea la discutii. Amanda e genul de fata cuminte, care se indragosteste usor si mi-a placut mult de ea. Am urat faptul ca Preston a mintit-o in tot acel timp.

003

Si acum vorbim despre partea care mie nu mi-a placut deloc: job-ul secret al lui Preston. Asta daca poti sa numesti job ce facea el, adica sa se culce cu femei pentru bani. Imi venea sa il bat pentru asta si pentru faptul ca a ranit-o pe Amanda. Prost baiat, nu gluma…

Pana la urma cei doi s-au impacat, pentru ca au realizat ca se iubesc si ca au nevoie unul de celalalt. La finalul cartii, Preston s-a schimbat mult si i-a dovedit Amandei ca poate sa fie barbatul de care ea are nevoie in viata😀 Chair daca pana acolo au trecut prin niste situatii mai putin dragute.

Mi-a facut placere sa citesc acest volum, pentru ca am avut ocazia sa mai vad ce fac personajele mele preferate din prima carte (”Breathe”), Saddie si Jax😀 Tot in acest volum a aparut si fratele lui Jax, Jason. A fost un personaj OK, adica el a incercat sa aiba ceva cu Amanda, dar nu i-a mers din cauza lui Preston.

Per total, ”Just for Now” a fost o carte placuta, cu momente amuzante si intense intre personaje, dar si cu cateva momente triste. Am sa ii dau doar 4 stele (sunt nevoita sa scad una din cauza lui Preston), dar cred ca e de ajuns. O alta carte marca Abbi Glines<3

RATING: 4/5 stele

Ce parere aveti? V-ar placea sa cititi cartea?

1355007430

8 thoughts on “Recenzie: Just for Now de Abbi Glines

  1. Ale spune:

    Mi se pare ok cartea.. as citi-o , dar nu curand:d Si cea din imaginea nu a jucat rolul Bellei in H2O? cam seamana cu ea🙂

Lasă un răspuns

