The Sixteenth Need de Calia Read

Inainte sa-l cunosc pe Rennick Blake, eram doar Lily Partlow, cea mai mare fiica a celui mai strict preot din oras. Numerosi ochi erau pe mine, pazindu-mi fiecare miscare-asteptandu-se sa gresesc.
Cand l-am intalnit pe Rennick la saisprezece ani, el a devenit escapada mea. M-a scos afara din carapacea mea protectoare si mi-a aratat ce inseamna sa fii libera.
Vietiile noastre s-ar fi separat de-a lungul anilor. L-am vazut,   m-am ciocnit de el, l-am iubit de saisprezece ori.
Trecutul meu ar fi trebuit sa-mi arate eroarea pe care o faceam iubindu-l. Niciodata nu s-a intamplat asta.
Rennick Blake a fost pacatul si dependenta mea.
El era a saisprezecea mea nevoie.

Din pacate cartea va aparea la anul, nici macar nu este o data sigura. Oricum, atunci cand va aparea o voi citi cu siguranta😀 Voi ce parere aveti?

One thought on “The Sixteenth Need de Calia Read

  1. ioana alexandra spune:

    imi palce foarte mult coperta!

Lasă un răspuns

