Concurs cu swag-uri

pizap.com13559277522831

Hey, dragilor, ce mai faceti? Asa cum am zis mai devreme astazi o sa dam startul unui nou concurs, de data aceasta unul cu swag-uri. Premiul este urmatorul:

20121219_153527

Ca sa participati, trebuie doar sa lasati un comentariu cu:

  • Numele vostru adevarat
  • Email-ul cu care urmariti blogul
  • Si raspunsul la intrebarea: ”Ce serie ai dori sa contina mai multe carti decat are/a avut?” 

Asta e tot. Simplu. nu?😀

Concursul dureaza de azi pana in 1 Ianuarie😀 Succes tuturor participantilor<3

 

30 thoughts on “Concurs cu swag-uri

  1. alyson38 spune:

    Berende Valentina
    pink33_4u@yahoo.com
    as dori neaparat sa continue Academia Vampirilor,chiar daca stiu ca urmatorul volum e dintr-o noua serie,dar nu are legatura cu Rose…si se numeste Blodlines,dar as vrea ca sa fie si volumul 7 din AV si Rose sa-l vindece pe Dimitri =((
    Craciun Fericit tuturor!

  2. Cirstea Cristina
    e-mail bubblevanillagum@yahoo.com
    Nu prea stiu, deoarece ce este prea mult strica dar mi-ar face placere totusi sa mai apara o singura carte din Hp, in care autoarea sa ne prezinte viata copiilor lor ;))
    sarbatori fericite tuturor

  3. furelise spune:

    Nume: Gherasim Antonia
    E-mail: gherasim.antonia@yahoo.com
    Mi-as dori ca seria Ciresarilor sa contina mai multe volume. Am iubit si am sa-i iubesc pe ciresari toata viata (suna un pic a vers de manea :))😀 dar asta simt)

  4. paunaoana spune:

    pauna oana
    anastacie93@yahoo.com
    nu am nicio serie in biblioteca,deci nu pot sa ma pronunt.nu am carti atat de noi si de faimoase.

  5. agnesmaryo spune:

    Nume: Paun Catalina Cezarina
    agnes14181@yahoo.com
    Mie mi-ar placea seriei Amurg sa ii apara si al 5-lea volum, poate cu Renesme personaj principal!

  6. kattyd spune:

    Nume: Stefan Livia
    katty_sad_angel@yahoo.com
    Mi-ar placea cred ca seria Academia Vampirilor si/sau Georgina Kincaind.

  7. Simona Husaru spune:

    Nume: Husaru Simona
    pixiie_dust(at)yahoo(dot)com
    Cum si multor altor persoane le-ar placea, si mie mi-ar placea ca seria Harry Potter sa mai aiba o continuare (chiar daca e terminata ca la carte :D). A fost o placere sa citesc cele 7 volume si sunt sigura ca as citi si o continuare cu aceeasi placere❤

  8. Roxana spune:

    Nume: Matfei Roxana
    nuamch3f@yahoo.com

    Cred ca Harry Potter ! Si Lord of The Rings. Mi-au placut foarte mult aceste serii!
    Multumim pentru concurs!

  9. andreea87 spune:

    Andreea Chirita
    email: andreea_chirita_87@yahoo.com
    Seria Amurg mi-a placut foarte mult si mi-as dori o continuare.

  10. ioana alexandra spune:

    Antone Ioana
    dulce_yoana@yahoo.com
    sunt multe serii la care as dori continuare: Academia vampirilor, Twilight, Jocurile foamei

  11. mult succes tuturor participantilor !

  12. Andreea spune:

    Toderoiu Andreea
    toderoiuandreea@yahoo.com
    Cu siguranta,mi-as dori sa se continue Gossip Girl,si cartile,si serialul.😦

  13. DarkSun spune:

    Stan Daniela
    danyelee_your.angel@yahoo.com
    Cred ca seria care mi-ar place sa aibă o continuare este Dispozitive infernale de Cassandra Claire. In acest moment sunt 2 volume apărute și al 3-lea în curs de publicare… Chiar dacă nararea este la persoana a 3 și lucrurile se petrec din perspectiva autorului fără ca acest sa participe la acțiune povestea este una intensa, străbătută de emoții puternice, acțiune, aventura și toate cele cate compun o carte buna pe placul publicului larg. Chiar dacă prima oara am fost neîncrezătoare în aceasta serie, se pare ca mi-a plăcut cam atât cat Academia vampirilor, poate chiar mai mult :”>

  14. Serafincean Laura
    x74laura@yahoo.com
    as dori mult sa continue seria Nu plange sub clar de luna,Uneori sub clar de luna si continuarea………o vreau mult!
    Si Fortele raului absolut ar putea avea o continuare!

  15. dana spune:

    Loica Daniela
    dana.0911@yahoo.com
    Mi-as dori sa continue Academia Vampirilor

  16. BabyRalukutza spune:

    Cismaru Denise-Raluca
    lady_dyralu@yahoo.com
    Seria Lord of the Rings.

  17. Cristina Stanciu spune:

    Cristina Stanciu.
    sicristina10@gmail.com

    Si eu mi-as dori sa continue multe serii sau mi-as dori sa nu se mai termine niciodata o carte buna. Daca ar fi sa aleg una zic si eu Academia Vampirilor, care m-a cucerit ca si pe toti ceilalti care au citit. Sunt foarte fericita ca se face si film, sper sa fie totul asa cum ne asteptam.

  18. alyson38 spune:

    am si eu un concurs in desfasurare..pot sa postez link-ul?

  19. Ale spune:

    Nume : Sutila Alexandra
    E-mail : alesutila@yahoo.com
    Momentan citesc ” Chain Reaction ” si cu cat inaintez imi pare extrem de rau ca se termina seria si nu imi vine sa cred . Deci imi doresc foarte mult sa se continue seria , desi cred ca asta nu se va intampla. O sa imi fie dor de fratii Fuentes:XXXX

  20. Stefan Mihaela
    ela_nic@yahoo.com
    Imi doresc ca seria Shadow Falls , sa fi avut mult mai multe volume,deoarece iubesc toate personajele cartii , ador actiunea cu care ne este prezentata viata lui Kylie.

  21. alledawn spune:

    Paraschiv Alexandra
    alle.dawn@yahoo.ro
    Mi-as dori ca seria Fortele Raului Absolut sa fie continuata.

  22. Alexandra M. spune:

    Marta Alexandra
    ale_dul_ucker@yahoo.com
    Jocurile Foamei

Lasă un răspuns

