Antonia’s Mailbox #9

4ac98cdfb956d1005x688-black-and-white-wallpaper

Am sa va mai arat ce am primit in ultimele saptamani si o sa incep cu ce am cumparat:

20121219_153650

”Cursed” si ”Touch” au fost superbe si nu regret ca am dat banii pe ele. Mai am sa fac recenzia la ”Touch”, dar a fost atat de tare cartea ca nici nu stiu ce sa scriu😀

20121216_134407

Aici am primit 3 carti pentru recenzie, din care una am citit-o si din una mai am jumatate. Sunt curioasa cum o sa fie ”The Mermaid Collector”. E cu sirene<3

20121219_134321

Astea le-am primit azi si sunt foarte frumoase😀 Am sa ii dau si Cristinei de aici si o sa adaug cateva si la concursul cu swag-uri care urmeaza sa fie postat azi😀

20121219_134633

In coletul cu swag-uri a mai fost si cartea ”Somber Island” si acele 4 tuburi colorate. Se pare ca e ceva dulce in ele, dar eu nu am sa le mananc. Totusi, sunt dragute si asa. Iar cartea ”The Last Girl” am primit-o tot pentru recenzie ieri. Am citit-o in cateva ore dar habar nu am cate stele sa ii dau sau ce sa scriu in recenzie. Ma mai gandesc pana in weekend.

Cam asta ar fi tot. Voi ce ati mai cumparat/primit/castigat?😀

One thought on “Antonia’s Mailbox #9

  1. Simona Husaru spune:

    Foarte frumoase cartile si swag items!! Lectura placuta❤ Arata genial The Mermaid Collector❤ Sper sa o pot citi si eu. Si celelalte carti de sub ea au coperte interesante😀

Lasă un răspuns

