Recenzie: Cursed de Jennifer L. Armentrout

Cartea asta este pur si simplu geniala, doar ce am terminat-o<3 Avand in vedere ca vorbim despre Jennifer, nu se putea sa fie o carte mai putin buna, dar sincer, chiar nu ma asteptam sa fie asa tare😀

In carte este vorba despre Ember, o fata de 17 ani care poseda un dar (sau mai bine zis un blestem) cumplit ~ doar cu o simpla atingere, poate omori pe cineva. Evident, nu a fost asa din totdeauna. Acum 2 ani, ea si tatal ei au avut un accident de masina, in urma caruia ea a supravietuit datorita surorii sale de 3 ani, Olivia. Micuta are si ea un dar, acela de a aduce ce este mort la viata. Chiar daca Olivia a readus-o pe Ember la viata, lucrurile nu mai stau la fel ca inainte. Din fata populara a scolii, Ember a ajuns sa fie regina ciudatilor. Si ce este mai rau e ca nu poate atinge pe nimeni fara sa il trimita pe lumea cealalta.

Mama ei nu mai vorbeste cu ea, se poarta rece si crede ca Ember e moarta de-a binele. Asa ca ea trebuie sa aiba grija de sora ei fara niciun ajutor. Si acum apare in viata ei Hayden Cromwell, un ”inzestrat” la fel ca ea si ca Olivia. Impreuna cu tatal lui adoptiv, Hayden o duce pe Amber in Petersburg, in vestul Virginiei. Totul este foarte ciudat, mutarea ei pe nepregatite, acest om bizar care vrea sa o ajute si Hayden care este singurul care o poate atinge.

In casa lui Jonathan Cromwell, mai sunt multi care poseda ”daruri”. Dintre toti acestia, Hayden este singurul care o accepta pe Ember. Toti au suferit in trecut, si acum cu ajutorul lui Cromwell invata sa se controleze. Pericolele sunt din ce in ce mai mari, mai ales de cand Ember a aflat ca accidentul nu a fost chiar un accident. Ea si Hayden se apropie din ce in ce mai mult, iar cu ajutorul lui, fata va invata sa-si controleze puterile. In afara de Hayden, Em s-a increzut intr-o singura persoana care a tradat-o la final. Tot prin ultimele capitole, Ember afla ca tatal ei nu era chiar omul bun care parea sa fie si ce planuri groaznice avea cu ea si cu Olivia.

Multa actiune, suspans si o poveste frumoasa de iubire (niciun triunghi amoros in prima carte :D), cam asta ar fi ce am regasit eu in ”Cursed”. Serios acum, Jennifer L. Armetrout e geniala si cred ca as putea iubi orice carte scrisa de ea. Nu regret ca am cumparat ”Cursed”, mai ales ca face parte din categoria cartilor pe care le-as putea reciti candva.

Rating: 5/5 stele

Voi ce parere aveti, v-ar placea sa cititi ”Cursed” ?

1355007430