Movie Time #82

Daca tot vorbeam azi cu Alexandra despre „Pisicile Aristocrate”, o sa pun astazi acest film. Mie mi-a placut foarte mult si cred ca m-am uitat de vreo 5 ori la el🙂

Poster The Aristocats

În inima Parisului, o milionară excentrică, dar foarte bună la suflet, le lasă moştenire întreaga sa avere Ducesei, pisica ei din înalta societate, şi celor trei pisoiaşi ai acesteia. Urmează tot soiul de aventuri şi multe hohote de râs, căci lacomul ei majordom pune la cale supremul plan de răpire pisicească. Singurii care mai pot salva situaţia sunt neînfricatul motan vagabond, Thomas O’Malley, şi trupa lui de pisici iubitoare de jazz.

O producţie perfectă, care va face întreaga familie să toarcă de bucurie.

Ati vazut filmul??? Ati vrea sa-l vedeti???

About mariacris98

Be Weird. Be Random. Be Who You Are. Because You Never Know Who Would Love The Person You Hide.

2 thoughts on “Movie Time #82

  1. furelise spune:

    L-am vazut si eu recent pentru prima oara. Este adorabil, superb, magnific!❤

  2. eu l-am vazut in fiecare an al vietii mele inca de la 10 ani…iubesc pisoiasii astia ;))

Lasă un răspuns

