Recenzie „Finale”

finale-becca-1024x592

Doar fara vorbe. Nu pot sa cred ca s-a terminat. Seria mea de suflet a ajuns la final. Stau si ma uit la ultimul volum si imi curg lacrimi pe obraji. Cea mai buna serie pentru mine care va ramane tot timpul in sufletul meu. Va las descrierea:

Will love conquer all?

Nora and Patch thought their troubles were behind them. Hank is gone and they should be able to put his ugly vendetta to rest. But in Hank’s absence, Nora has become the unwitting head of the Nephilim and must finish what Hank began. Which ultimately means destroying the fallen angels – destroying Patch.

Nora will never let that happen, so she and Patch make a plan: lead everyone to believe they have broken up, and work the system from the inside. Nora will convince the Nephilim that they are making a mistake in fighting the fallen angels, and Patch will find out everything he can from the opposing side. They will end this war before it can even begin.

But the best-laid plans often go awry. Nora is put through the paces in her new role and finds herself drawn to an addictive power she never anticipated.

As the battle lines are drawn, Nora and Patch must confront the differences that have always been between them and either choose to ignore them or let them destroy the love they have always fought for.

Finale (Hush, Hush, #4)

Voi incepe prin a va spune inca o data cat de mult iubesc seria asta si inca nu pot sa cred ca s-a terminat. Stiam ca se va termina, dar s-a terminat prea repede. Inca ma doare sufletul cand ma gandesc ca nu voi mai astepta cu sufletul la gura o alta cartea si ca lumea Patch s-a terminat, dar inca a ramas in sufletelul meu🙂 Stiti cand incepeti o carte care va place si care e groaza, ziceti: „A, lasa ca am destul de citit” (cel putin asa fac eu), dar paginile acele nu sunt de ajuns. Oricat ar fi de groasa cartea, tot se va ajunge la final si atunci o sa-ti para rau ca s-a terminat si ai vrea sa ti se stearga memoria si sa o mai citesti odata si sa traiesti aceleasi emmotii, dar asta nu se va intampla. Dar ramai cu gandul ca a avut un final fericit (daca a avut), iar daca nu a avut astepti cu nerabdare dupa volumul urmator (daca va mai fi) si daca acesta nu apare iti vine sa iti dai cu capul de pereti pentru ca s-a terminat cartea. De aceea imi ale tot timpul carti care au continuare sau carti care se termina fericit pentru ca daca s-ar termina prost, cred ca as plange intruna daca mi-a placut cartea. Stiu ca m-am abatut putin de la subiect, dar cam asa ma simt eu. Imi vine sa plang ca seria s-a terminat, dar imi vine sa rad ca s-a terminat bine si ca in sfarsit s-a intamplat ce vroiam sa se intample si melodia pe care o ascult acum nu ma ajuta deloc.

Oricum, sa trecem la ale noastre. Cartea asta a fost uimitoare la fel ca celelalte (nici nu se putea altfel). Cand m-am uitat la trailerul cartii am zis: „Cine naiba e asta si ce a facut cu Nora? Nora nu are cum sa fie asa, nu e genul bad girl. Si Patch oricum e hot :)” si nu m-am inselat, da, Patch e hot, toata lumea stie asta, dar nu la asta ma refeream, ci la Nora. Nora din carte nu seamana deloc cu Nora din trailer. E aceeasi Nora, fata cuminte, care il iubeste pe Patch si ar face orice sa fie alaturi de el. La inceput m-a enervat putin pentru ca a fost prea naiva, dar apoi a devenit aceeasi Nora. Dupa ce a devenit nephilim si dupa ce i-a jurat tatalui sau ca va conduce nephilimii la libertate, Nora trebuie sa se antreneze. Ea se antreneaza cu Dante, un ipocrit si jumatate pe care nu il suport deloc si stiam ca era ceva putred cu el inca de cand a aparut. Idiotu’ ii controleaza gandurile Norei si o face sa vrea sa il sarute,dar din fericire Nora se gandeste la Patch si acest lucru nu se intampla.

Pe parcursul cartii Nora va fi geloasa si are de ce, pana vorbeste cu Patch. Si aici ajungem la Patch🙂 Patch e personajul meu preferat si cred ca am o obsesie🙂 Totusi, in cartea asta s-a schimbat. Nu mai e acelasi Patch, Patch cel arogant, Patch cel cu zambet de pirat, Patch bad boy. Nora l-a schimbat si pot sa spun ca imi placea mai mult varianta Patch cel rau si intunecat🙂 , dar Patch ramane Patch si obsesia mea nu dispare🙂 Oricum, pe parcursul cartii m-a enervat rau de tot in unele momente, de exemplu atunci cand a sarutat-o pe Dabria, de fapt ea l-a sarutat pe el, dar Nora a vazut o poza cu ei 2 sarutandu-se si si-a iesit din minti. Dar pana la urma totul s-a rezolvat si Patch i-a spus ca a respins-o pe Dabria si ca nu e nimic intre ei.

Nora mai era nervoasa si pe Marcie, sora ei vitrega si o curvistina care ma enerveaza la culme si care s-a mutat la Nora acasa pentru a o spiona pentru Dante. Ea e suparata ca Hank nu a lasat-o pe ea sa preia conducerea nephilimilor si oricum ii placea sa-i faca Norei zile acre.

Nora a avut-o alaturi in tot acest timp pe prietena ei cea mai buna, Vee, care m-a uimit cel mai mult si nu ma asteptam nicio clipa sa aflu asa ceva. Plus ca Vee avea o pasiune pentru Scott, prietenul Norei care a sarutat-o in cartea a doua si Patch a venit si i-a tras un pumn in fata🙂 . Atunci Scott mi-a fost antipatic, dar a inceput sa-mi placa din ce in ce mai mult de el. El i-a venit in ajutor Norei si i-a stat alaturi si a si murit pentru a o proteja pe ea.

Pe parcursul cartii Patch este urmarit de un arhanghel, Pepper care vrea sa-i ofere un job, si anume sa-l omoare pe Dante . Dante facea niste lucruri complet ilegale. El folosea devilcraft, un fel de otrava care le dau nephilimilor puteri foarte mari, dar de fapt e un drog. Nora o sa fie atacata de Blakely, mana dreapta a lui Hank, iar trupul ei o sa fie infectat cu devilcraft. Ea trebuie sa ia un antidot pe care Patch il obtine pentru ea si il constrange ca l-a luat, dar de fapt nu il ia pentru ca ea spune ca vrea sa fie puternica pentru luna Cheshvan, dar nu realizeaza ca acel lucru ii face rau si ca devine dependenta de el. Si Dante mai pune si el paie pe foca ca trebuie sa fie puternica pentru lupta dintre nephilimi si ingeri cazuti.

As fi vrut sa fie totusi mai multe momente intre Nora si Patch pentru ca in primele cam 150-200 de pagini a aparut doar de vreo 5 ori si atunci statea putin si pleca. Sincer, fara Patch pe acolo, cartea nu mai are acelasi farmec. Dupa mine Patch e centrul de interes al cartii. Si cand in sfarsit Patch si Nora s-au sarutat mai ca lumea mama Norei a trebuit sa vina si sa inceapa sa tipe la Patch sa nu ii mai raneasca fata si ca ce cauta la ea in casa si sa plece in momentul acela. Si apropo de mama Norei, chiar m-a enervat in cartea asta. Bine ca a tinut-o pe Marcie in puf si a fost de acord cu tot ce zicea ea si pe Nora…Chiar urasc chestiile astea.

Despre Dante nu s-a stiut nimic pana la sfarsit cand el i-a declarat razboi direct Norei si plus ca i-a tinut pe Patch si pe Scott legati, iar pe Nora a atacat-o, dar nu s-a intamplat nimic rau pentru ca Nora a avut un caine loial care a ajutat-o🙂 Atunci Nora a aflat ca Dante lucreaza de fapt pentru ingerii cazuti, iar el vrea sa distruga nephilimii. El l-a omorat si pe Blakely si asta doar pentru a pastra doar pentru el devilcraft-ul.

Si, ca de obicei, s-a ajuns la lupta. Nora l-a provocat pe Dante la duel si ea a trebuit sa se antreneze cu Patch cu sabia pentru a avea macar o sansa mica sa il invinga. Ei au fost ajutati de Pepper care a adus din Rai o arma cu care Dante poate fi omorat si a mai adus si penele tuturor ingerilor cazuti. Si printre acele pene era si pana lui Patch. Nu stiu daca v-am mai spus, dar daca arzi pana unui inger cazut acesta ajunge in iad. Cand Nora si Scott merg dupa pene si dupa arma, Marcie a incendiat locuinta lui Patch si toate penele au luat foc si a facut acest lucru pentru ca s-a simtit nedreptatita fata de tatal ei care a lasat-o pe Nora sa conduca armata nephilimilor. Aici am plans. Va dati seama, Patch a ajuns in iad si va dati seama ce e in sufletul Norei plus de asta, Scott moare incercand sa o protejeze. Tori ingerii cazutii vor veni inapoi din iad, iar aici ne intalnim cu „prietenul” nostru, Rixon. Nora il omoara de-a binelea si apoi reuseste sa-l omoare si pe Dante. Odata cu moartea lui Dante, toti ingerii cazuti au fost distrusi pentru ca au despus un juramant in fata lui Dante cum ca vor fi de partea lui, iar acesta le-a injectat si devilcraft in corp, iar cand el a murit, tot devilcraft-ul a fost distrus si el. Din fericire Patch e foarte destept🙂 . A posedat trupul lui Rixon cat timp au fost in iad si a depus juramantul in numele lui Rixon si Rixon a fost injectat cu devilcraft, iar Patch nu a depus niciun juramant si a ramas si pe Pamant pentru ca nu a facut aceste lucruri🙂

Si acum vine partea interesanta🙂 Va mai amintiti de detectivul Basso? El era de fapt un arhanghel care incerca sa-l omoare pe Dante, iar drept multumire pentru Nora ca l-a omorat, Patch poate acum sa simta loviturile si atingerile, el este singurul inger cazut care poate simti🙂

Am dat spoilere si cred ca v-am plictisit la cat am scris, dar nu puteam altfel🙂 Nici nu va puteti imagina cat de mult iubesc cartea asta si seria asta si sunt asa de trista ca s-a terminat, dar sunt asa de fericita ca s-a terminat cu bine si sunt fericita ca in sfarsit au facut chestia aia chiar daca nu a dat niciun detaliu si va spun ca si-au jurat iubire unul altuia, deci asta ar fi ca un fel de casatorie🙂 Cum sa nu fii fericit cand auzi asa ceva??? Ii multumesc autoarei ca a scris seria asta minunata si nicio carte nu va mai fi la fel pentru mine. Va ramane seria mea de suflet pe care nu o voi uita niciodata si cand va aparea volumul 4 si in Romania, mi-o voi cumpara si o voi mai citi o data. Iti multumesc inca o data Antonia pentru cartea asta minunata🙂 Esti cea mai buna prietena🙂 . Si acestei carti nu pot sa ii dau 5 stele pentru ca sunt prea putine. Merita 1000000 de stele.

Asa am aratat eu dupa ce am citit cartea:

Si aici e recenzia mea de pe GoodReads:

I really don’t have words. Right now I am crying and I can’t belive this story ended. I will miss so much this series and I will never forgot it. It’s the best series for me and it will be like this much time for now. I just can’t belive this series is over and I can’t belive this story is over. I can’t belive here won’t be more Patch. I knew this moment will come after all, but it came too fast. I just couldn’t think about this right now.

Honestly, I am in love with this series and I totally love Patch (who doesn’t?), but in this book Patch wasn’t the same. Wasn’t that bad boy, he hadn’t that pirate smile. I missed Patch from the first book and I wanted him to appear most often in the book. I mean in the first 150 pages Patch appeard only a few times and then he stayed a little time and then he left. I undestood that Nora changed him, but I still like the bad Patch.

At the beginning, everyone annoyed me. Nora was too naive, Patch was a jerk when he kissed Dabria, actually she kissed him, but he shouldn’t let her to do this, Marcie was everytime a bitch (I’m sorry, but this is my opinion), Vee wasn’t bad and I really like her, Scott was annoying for me in the second book, but now I really like him and I’m so, so sorry for what happen, Dante annoyed me since when he appeared for the first time and this thing didn’t change.

When I saw the book trailer, I was: „Is that Nora? For when is she the „bad girl”? I just can’t imagine Nora will become like this. She’s not that kind of girl.” And I was right. Nora isn’t like in the trailer. It’s just Nora, the same girl. But she annoyed me like hell in this book. I can’t explain myself why she took the devilcraft when she knew that this thing isn’t good for her? This thing wasn’t good for anyone. And beside this, she lied to Patch. I understood, she wanted to be powerful for the Cheshvan month, but she should know that you get the power by yourself without the help from a drug.

But then, the things became more interesting and there was more Patch🙂 The action didn’t miss and I was so sad in some moments from the book . I really thought that the book will end bad, really bad, but you never know. When Dabria kissed Patch I wanted to kill her, when Dante wanted to kiss Nora I wanted to kill him too. The relationship between Nora and Patch passed so many obstacoles, but in the end true love will win. And by the way, Dante is totally a jerk and a liar. I didn’t expected him to do what he did. This book had do many unexpected moments and I love the book too much for not crying because the series is over. I think I will read the entire series again, but I want to say that I wanted more Patch&Nora. I am so happy because they lately make it out, but I wish there were some details. Beside this I am happy anyway, this was an amazing book and I won’t forget this series long time for now. I will always love it and this series will be in my heart. I love all the characters, but Patch remains my favorite🙂 . Thank you so, so much Becca for written this series. I am your biggest fan🙂 And thank you Antonia for this amazing book. You are the best friend ever🙂. This series is immortal and five stars are not enough for it. This book like the other in the series was amazing and I give it 1000000 stars and much more. The best series ever.

Va recomand cartea din toata inima si seria asta la fel. Nu veti regreta🙂

About mariacris98

Be Weird. Be Random. Be Who You Are. Because You Never Know Who Would Love The Person You Hide.

5 thoughts on “Recenzie „Finale”

  1. eu o voi incepe in curand ..abia astept sa imi primesc al meu pachet..inca nu a ajuns datorita vremii uracioase si capricioase ale orasului meu ..acum legat de aceasta carte si recenzie..mi-ai lasat un micut gol in sufletel cand mi-ai spus ca e sfarsitul seriei ..mai e ceva timp pana apare si inRomania dar e speciala ..vreau sa vad ce e cu acest patch …ca ma mai trezesc gandindu-ma la el ..fara sa stiu ce personaj e ..cred ca se datoreaza recenzilor citite si atata reclama pozitiva

  2. furelise spune:

    Inainte de a o citi. Eu am citit de abia primul volum, si nu vreau sa fiu spoilerita😀 Deci sunt in siguranta daca citesc recenzia?😀

Lasă un răspuns

