Cristina’s Mailbox

N-am mai postat de multa vreme rubrica asta, dar astazi cred ca  sunt cea mai fericita in timp ce scriu asta🙂 Astazi Antonia, careia ii multumesc foarte, foarteeeeeeee mult (esti cea mai buna prietena :*🙂 ), mi-a facut cadou mult asteptata, mult iubita, mult dorita, extraordinara, incredibila carte „Finale” pe care nu credeam ca o sa pu mana pana nu apare si in Romania🙂 Stiti cat de mult iubesc seria asta si Patch arata pur si simplu superb pe coperta (inca sunt nervoasa ca au schimbat coperta volumului 3). Pe langa asta am mai primit niste carti, tot de la Anto (am zis ce prietena buna esti???🙂 ), niste semne de carte pe care din pacate nu le am la mine si nu pot sa le pozez si o carte pe care am cumparat-o dupa ce am castigat un voucher in valoare de 40 de lei.

CAM00014

CAM00015

CAM00016

CAM00017

Nu-i asa ca e superbaaaaaa????? Eu o adorrrrrrrr :XXXXXX Mersi Antooooo :**** Astazi categoric ma apuc de carte🙂

CAM00018

Asta am cumparat-o cu voucher-ul de 40 de lei.

CAM00019

Asta am primit-o de la Anto :**

CAM00020

Si asta am primit-o tot de la Anto :**

CAM00022

Si am uitat sa pun „Insurgent” pe care am precomandat-o si ma voi apuca de ea cat de curand.

Voi ce ati mai primit? Ce ati mai cumparat???

About mariacris98

Be Weird. Be Random. Be Who You Are. Because You Never Know Who Would Love The Person You Hide.

5 thoughts on “Cristina’s Mailbox

  1. Andreea Florentina spune:

    Eu mi-am cumparat Academia Vampirilor si primele doua volume din Casa Noptii, cele distribuite cu Bravo.

  2. agnesmaryo spune:

    eu am castigat Vrajitor si vrajitoare de James Patterson

  3. Simona Husaru spune:

    Foarte frumoase cartile primite!!!❤ Lectura placuta! Ce bine arata Finale😀
    Legaminte mi-a placut foarte mult❤
    Eu am primit azi Despartirea de Aubrey Clark si inca o carte castigata de curand😀

  4. iulia spune:

    Pai in ultima vreme mi-am luat de BlackFriday Crescendo si Tacere😀 iar acum ma dau cu capul de pereti ca nu stiu de unde sa fac rost de vol 4(si parca im mai faci si tu in ciuda) :(((

  5. eu mi-am cuparat 3 volume din seria Fascinatie si 2 volume din seria Un basm modern. Si am castigat Trezita in zori de zi! vreau sa vorbesc cu mosu sa imi aduca Nascuta la miezul noptii,sa vedem poate vrea!

Lasă un răspuns

