Movie Time #78

Noua ne-a placut atat de mult filmul asta si cateii sunt asa de dragalasi :XXX Antonia a vazut mai multe filme din serie, dar eu l-am vazut doar pe primul. Este vorba despre „Snow Buddies”🙂

Poster Snow Buddies

Cinci pui de Golden Retrevier, frati, locuiesc in acelasi oras, adoptati de familii diferite. In timpul cand nu sunt cu stapanii lor, se intalnesc sa se joace impreuna. Parintii lor la fel. Toti adoptati de familii diferite, dar prietene. Fiecare avand un caracter diferit de al celuilalt, adaptat stapanului sau: unul care  iubeste noroiul , altul tip rapper, o cocheta etc. In timpul jocului, opreste un camion cu inghetata in apropiere; cateii intra in camion usa fiind deschisa… Dar soferul inchide usa neobservandu-i si ,surpriza, containerul camionului cu inghetata e trimis spre Alaska ! Cum se vor descurca ei acolo? Ce aventuri ii asteapta ramane de vazut … Un baietel ambitios, o cursa de sanii, concurenta si furtunile de zapada. Incepe marea aventura!

Voi ati vazut filmul? Ati vrea sa-l vedeti???

About mariacris98

Be Weird. Be Random. Be Who You Are. Because You Never Know Who Would Love The Person You Hide.

5 thoughts on “Movie Time #78

  1. Dragutza Vale spune:

    catelushi chiar sunt super dragalasi!!!Doar ca m-am uitat la film de vreo 2-3 ori si m-a cam plicitsit..

  2. Krsz spune:

    Am vazut filmul asta de asa de multe ori si parca tot l-as mai vedea. Mi se pare foarte tare.

  3. Ale spune:

    L-am vazut cred ca de 4 ori pana acum si nu m-am saturat de el . Catelusii aia sunt asa de draguuti!!!. Ultima data l-am vazut chiar duminica trecuta pe protv parca. Poate o sa ma mai uit si de Craciun la el:X

  4. Andreea Florentina spune:

    Nu l-am vazut, dar am vazut altele din seria asta cu ei. Catelusii sunt foarte dragalasi :X Sunt chiar frumoase filmele cu ei, merita urmarite.

  5. agnesmaryo spune:

    nu l-am vazut dar ama vazut si eu alte 2 filme parca, cu ei, unul stiu sigur, si mi se par adorabili acesti catelusi!

Lasă un răspuns

