Concurs Jurnalele Vampirilor

nice-blue-christmas-art

Astazi dam startul concursului care are ca premiu primele 4 volume din seria „Jurnalele Vampirilor” in editie de buzunar. Pentru a va inscrie in concurs, completati rafflecopter-ul de aici:

http://www.rafflecopter.com/rafl/share-code/NWViNjJmMjM0ODVhMGVlNGY5MDc2OTQ4NDM0NjU2OjE=/

Speram sa va inscrieti cat mai multi si succes tuturor🙂

About mariacris98

Be Weird. Be Random. Be Who You Are. Because You Never Know Who Would Love The Person You Hide.

24 thoughts on “Concurs Jurnalele Vampirilor

  1. Dragutza Vale spune:

    As vrea sa apara mai repede easy,dar cum nu se poate…Maximum ride vol 2

  2. furelise spune:

    Mi-as dori sa primesc volumul 2 de la Divergent, Insurgent, sau primul volum din seria Eve❤ Va multumim pentru concurs, bafta tuturor!🙂

  3. pauna oana spune:

    bafta tuturor!nu am eu asa noroc…

    • furelise spune:

      De ce Oana? Si eu ziceam la fel, pana sa castig un anume inel mov, care a fost primul lucru castigat. Si de atunci, am inceput sa am noroc, si incredere🙂 Conteaza ca te inscrii. Nu stii niciodata de unde vine norocul🙂

  4. Krsz spune:

    eu mi-as dori o tableta. Sper ca mosul sa se conformeze si sa mi-o aduca:))

  5. pauna oana spune:

    eu imi doresc o biblioteca.nu mai stiu unde sa pun cartile.

  6. Ale spune:

    Nu imi doresc nimic special de Craciun. Tot ce imi doresc este sa stau impreuna cu familia:X

  7. Var, glet, parchet laminat, etc🙂 sunt in curatenie

  8. kattyd spune:

    Carti, tatal meu aduce portofelul italian.😀

  9. agnesmaryo spune:

    vreau o tableta

  10. Dreams*Link spune:

    Pentru mine nu conteaza, atata timp cat au pagini si sunt pentru citit. :)) De asemenea mi-as dori mai mult timp. Sarbatori fericite!

  11. Mary spune:

    Mi-as dori sa primesc volumul Insurgent din Divergent sau dulciuri😀

  12. DarkSun spune:

    De Crăciun as vrea sa primesc cartea: Mana stângă a lui Dumnezeu🙂

  13. Noemi Pripon spune:

    Interesant concursul. De craciun doresc sa primesc un JOB😀

  14. Doriana Ch. spune:

    As vrea sa primesc de Craciun cartile Harry Potter.🙂

  15. Mi-as dori ca fetita pe care o am in plasament sa ramana la mine in familie toata viata,sa nu vina parintii sa mi-o ia inapoi ca o iubim asa de mult,nu stiu ce ne-am face fara ea,este la noi de la un an jumate si are 11ani! in rest sanatate si cartea Nascuta la miezul noptii!

  16. Romina spune:

    Cand se termina concursul?

  17. Smiling Miss spune:

    A trecut Crăciunul:D, dar ca și pentru anul acesta, ca și pentru următorul, mi-aș dori să primesc acele cărți la care visez de mult:).

    Mulțumim pt concurs. O zi faină!

Lasă un răspuns

