In curand ”Maraton Concursuri de Iarna”

Ce mai faceti, dragilor? Eu sunt foarte fericita pentru ca afara ninge si e asa de frumos. Ador zapada (parca v-am mai zis asta)

Oricum, pe langa faptul ca ma cam plictisesc, ma gandeam sa va anunt ca de saptamana viitoare o sa dam startul maratonului concursurilor de iarna.

christmas_fantasy_____by_leocervas-d34ckcz

Nu stiu care concurs o sa fie primul, dar cam astea sunt premiile:

  • Concurs Jurnalele Vampirilor volumele 1-4 (in editie de buzunar)
  • Concurs  MAGIE DE DOI BANI de Kelley Armstrong
  • Concurs cu swag-uri (sper sa vina posta cat mai repede, ca sa se adune cat mai multe)
  • Concurs cu ebook-uri (in jur de 100 de ebook-uri, daca nu mai multe)

Ce ziceti? Poate mai adaugam ceva pe parcurs :D

Luni (sau Marti) se termina si concursul ce are ca premiu cartea TOKYO HEARTS, asa ca mai aveti timp sa va inscrieti. Probabil marti o sa dam startul unui nou concurs.

Si mai vroiam sa va intreb ceva: Ati vrea sa fie si vreun concurs de creatie? Stim ca e mai usor cu random sau cu Rafflecopter, dar noua ne plac si concursurile de creatie, poate si voua :D Sau daca vreti alt tip de concurs, doar spuneti-ne intr-un comentariu.

O seara placuta si ne auzim mai tarziu ;;)

bannn

8 thoughts on “In curand ”Maraton Concursuri de Iarna”

  1. Andreea Florentina spune:

    La mine inca nu ninge :(( adica in Bucuresti. Eu personal nu as vrea concurs de creatie pentru ca nu ma pricep.😀

  2. Deci ..in judetul timis e o nebunie ..si nu ninge ca in basme , ninge ca in cosmarurile albe ..totul e inzapezit ,nu ai loc sa faci un pas ..3 pasi faci , 8 i cazi ..ma refer in oraselul meu mic din judetul timis si anume in Deta ..da imi place iarna de la distanta nu aici , nu aacum …imi place ideea concursurilor😉 …eu as vrea sa particip la cele de e book-uri :)) si swaguri;)) ,…hm ..concurs de creatie ? nop eu m-am lecuit cu ele ..desi suna interesant prefer sa nu🙂 imi plac pasarile acelea ;))

  3. paunaoana spune:

    la mine ploua ca-n povesti…
    ;:(((((abia astept concursurile!;)

  4. furelise spune:

    Concursurile de creatie mie se par ok. Nu sunt vreun as in ale povestirii, dar imi place sa-mi pun la bataie imaginatia😀 De abia astept sa ninga si la mine. Deocamdatta ploua de rupe :-<

  5. agnesmaryo spune:

    la mine e mohorat nici nu ploua nici nu ninge si pe jos sunt numai lacuri de la cat a turnat cu galeata toata noaptea! de abea astept sa particip pentru jurnalele vampirilor fiindca urmaresc cu sufletul la gura TVD si mi-ar placea tare mult sa am si cartile pe care sa le citesc, macar astea primele 4. In ceea ce priveste concursul de creatie mie mi-ar placea tare mult. Pentru mine concursurile de creatie reprezinta o provocare, ma simt ca si cand as fi din nou la scoala si as primi drept sarcina realizarea compunerilor pana la data de pentru nota:). Puteti sa realizati unul de creatie cu tema iarna, dar sa specificati voi despre ce sa fie vorba!

  6. DarkSun spune:

    Concursul de creație ar fi o idee buna,deși tema concursului ar trebui sa fie una ușoară pentru a putea fi abordata de cat mai multe persoane…

Lasă un răspuns

