Cover reveal #11

BeFunky_Wings_of_Fantasy_by_JollyPen

De obicei nu postez de mai multe ori pe saptamana in rubrica asta, dar s-au adunat o gramada de coperti dragute😀

c1

Acestea doua sunt dragute, dar nu sunt preferatele mele. HOVER este continuarea volumului GRAVITY de Melissa West, carte pe care am postat-o pe blog. Imi placea mai mult prima coperta.

g1

Pur si simplu o ador pe cea de la DARK SUMMER. Nu e frumoasa ?😀

g3

g2

Acestea doua iar imi plac foarte mult😀 Cea de la INFINITY mi se pare interesanta (baiat dragut, microfon, tocuri si ochi de varcolac?)

Ce coperta va place dintre cele prezentate mai sus?

 

Lasă un răspuns

