Movie Time #71

Acum mi-a spus Antonia de filmul asta si nu-mi vine sa cred ca nu l-am vazut. Deci o sa il vad cat de curand posibil. Este vorba despre filmul „Teen Spirit” in care joaca actrita Lindsey Shaw care a jucat si in serialul „10 Things I Hate About You”.

Poster: Teen Spirit

Ce au în comun tocilara Lisa, care asculta Hayden, Charles Ives și Ella Fitzgerald și ajuta la producția unor filme ciudate cu porcușori și Amber, cea mai populară fată din Liceul Ashley? Balul de absolvire!

Amber pare să aibă o viață perfectă: este vedeta liceului, are un prieten frumos, o mulțime de haine și grupul de prietene care o însoțește peste tot. Însă această viață se termină pentru ea în momentul în care este electrocutata tocmai când se pregătea să fie încoronată drept regina balului.

Amber ajunge în Purgatoriu, unde i se spune că va ajunge în Iad dacă nu va reuși să o transforme pe cea mai nepopulară fată din liceu în Regina Balului, în decurs de numai o săptămână.

Ati vazut filmul? Ati vrea sa-l vedeti???

About mariacris98

Be Weird. Be Random. Be Who You Are. Because You Never Know Who Would Love The Person You Hide.

6 thoughts on “Movie Time #71

  1. furelise spune:

    Aaa am prins sfarsitul, l-a dat o data pe protv, si mi s-a parut simpatic😀

  2. bianca spune:

    tipa nu e page ? apropo cand primim cartiile ?

  3. Mie mi-a placut in 10 things I hate about you …rolul lui Paige ma irita ;))

  4. Ale spune:

    N-am vazut filmul , dar poate o sa imi fac timp intr-o zi pentru el:)

Lasă un răspuns

