Hush Hush in curand pe marile ecrane!!!!

8578100

Am vazut aseara chestia asta si nu mi-a venit sa cred!!!!!!!! Deci e cea mai buna veste ever!!! Deabia astept si sper ca si actorii sa fie pe marura (sunt curioasa cine o sa-l joace pe Patch :XXXX, dar si pe Nora🙂 ). LD Entertainment a acceptat oficial ecranizarea cartii, iar filmarile vor incepe in 2013🙂 Si eu sunt un copil fericit🙂 Voi ce ziceti???????

About mariacris98

Be Weird. Be Random. Be Who You Are. Because You Never Know Who Would Love The Person You Hide.

One thought on “Hush Hush in curand pe marile ecrane!!!!

  1. furelise spune:

    Eu n-am citit seria, fiindca am doar volumul 2. Oricum, am citit cate ceva despre carti, si mi se pare foarte tare ca vor fi ecranizate.🙂

Lasă un răspuns

