Movie Time #69

Ultimul film din seria „Harry Potter” si anume „Harry Potter si Talismanele Mortii Partea a II-a”.

Poster Harry Potter and the Deathly Hallows: Part 2

Odată cu lansarea în cinema a mult-aşteptatului Harry Potter şi Talismanele Morţii – Partea 2, cea mai de succes serie a tuturor timpurilor ajunge la final. În acest ultim capitol, tensiunea urcă la cote nebănuite, culminând cu bătălia epică dintre Harry Potter şi cel mai mare duşman, Lordul Cap-de-mort. Lunga călătorie ia sfârşit cu dramatica încleştare între bine şi rău.

După ce au distrus un Horcrux şi au aflat semnificaţia magicelor Talismane ale Morţii, Harry împreună cu Ron şi Hermione continuă căutarea celorlalte Horcruxuri, pentru a avea o şansă de a-l distruge pe Cap-de-mort. Însă, spre ghinionul lor, maleficul personaj reuşeşte să pună mâna pe Bagheta de Soc şi acum vrea cu orice preţ să atace Şcoala Hogwarts şi să pună stăpânire pe cele două lumi.

Ce ziceti???

About mariacris98

Be Weird. Be Random. Be Who You Are. Because You Never Know Who Would Love The Person You Hide.

4 thoughts on “Movie Time #69

  1. furelise spune:

    Ei, am plans putin. Ca orice om. A fost seria mea de suflet, si asta nu cred ca se va schimba, nu va mai exista o alta care sa o inlocuiasca. Chiar daca am vazut intai primele filme, si apoi am citit cartile, nu conteaza. Iubesc si practic am crescut cu seria Harry Potter, si am fost extrem de trista la final :o3

  2. eu am plans foarte mult..am urat faptul ca s-a incheiat ..am urat si modul in care afacut-o imi doream o continuare cu copii lor ..dar nh fiecare viseaza la cate ceva .mi-a placut cuplurile ciudate formate a fost interesant ..hp ramamane copilaria mea ..pe langa mario si tom si jerry …pe langa baba oara sisticluta cu otrava…cate amintiri ..vreau inapoi tot

  3. pauna oana spune:

    spre rusinea mea nu l-am vazut.intr-a 9-a am citit cartea si a fost deosebita.

  4. Doriana Ch. spune:

    Harry Potter este parte din copilaria mea si este trist ca s-a terminat.

Lasă un răspuns

