Recenzie: Visatoarea de Claudia Gray

http://simella23.files.wordpress.com/2012/10/evernight-2_visatoarea.jpg?w=540

Al doilea volum din seria EVERNIGHT a fost cu siguranta mai bun decat primul. Sincer, nu ma asteptam sa imi placa asa de mult, avand in vedere faptul ca primului volum i-am dat 3 stele cu indulgenta.
Totusi, lucrurile s-au schimbat mult in partea a 2-a a povestii. Mai multa actiune si un nou punct de interes: FANTOMELE.
M-am cam saturat sa aud numai de vampiri si vanatori de vampiri, asa ca ideea autoarei mi s-a parut mai mult decat bine-venita.

Bianca sufera in continuare dupa Lucas si incearca sa faca tot posibilul ca sa se reintoarca la el. Cu ajutorul lui Balthazar (un personaj care mi-a fost antipatic in primul volum, dar despre care mi-am schimbat total parerea in al doilea), Bianca reuseste sa se intalneasca cu Lucas de mai multe ori, chiar daca asta inseamna sa faca cateva sacrificii. Pe langa fantome, mai apare un personaj nou: Charity, sora lui Balthazar. Fata asta a fost o pacoste, atat de rea si de aroganta (cred ca aici as putea sa o aseman cu Alison, din Micutele Mincinioase plus ca au cam aceeasi infatisare). Ca sa nu mai vorbesc ca din cauza ei s-au intamplat o gramada de lucruri tragice.

https://i0.wp.com/25.media.tumblr.com/tumblr_me326oVhSM1rxrw82o1_250.png
Fantomele sunt pe urma Biancai si ea trebuie sa afle de ce. Lucrurile intre ea si Lucas nu sunt tocmai roz acum, iar asta o face sa fie si mai debusolata. Adevarul pe care ea va trebui sa-l descopere, adevarul care are legatura cu ”parintii” ei vampiri si cu legatura ei cu fantomele a fost cireasa de pe tort. Personajele au evoluat mult si asta chiar mi-a placut. Bianca nu a mai fost atat de enervanta ca inainte si Lucas a fost mai putin prezent in viata Biancai, dar cred ca au avut nevoie de aceasta mica pauza. Oricum, cei doi se iubesc si chiar nu am nicio indoiala dupa ce am terminat cartea. Finalul a fost super interesant si cum am mai zis, plin de actiune. De abia astept sa citesc volumul al treilea ca sa aflu ce se intampla in continuare.

Per total, ”Visatoarea” e o carte care chiar merita sa fie citita, nu mai conteaza daca primul volum a fost cum a fost. Daca ati citit ”Evernight” si ati ramas curiosi sa aflati ce se intampla in continuare, cumparati ”Visatoarea”.

Voi ati citit cartea?

1353088808

6 thoughts on “Recenzie: Visatoarea de Claudia Gray

  1. nu am citit inca cartea, eu nu voiam sa-i dau sanse datorita operyii, dar pare ok, e foarte interesanta povestea

  2. furelise spune:

    Am castigat cartea pe un blog, si saptamana viitoare soseste. Frumoasa recenzie! De abia astept sa o citesc.

Lasă un răspuns

