Recenzie: Bared to You de Sylvia Day

Our journey began in fire…

Gideon Cross came into my life like lightning in the darkness—beautiful and brilliant, jagged and white-hot. I was drawn to him as I’d never been to anything or anyone in my life. I craved his touch like a drug, even knowing it would weaken me. I was flawed and damaged, and he opened those cracks in me so easily…

Gideon knew. He had demons of his own. And we would become the mirrors that reflected each other’s most private wounds… and desires.

”Bared to You” este o carte putin diferita de ceea ce am citit pana acum, adica e mai erotica. Nu prea am stiut despre ce era vorba cand am inceput sa o citesc, dar totusi, e carte destul de buna. E recomandata de fanii seriei ”Fifty Shades” si am vazut ca toata lumea vrea sa citeasca cartea asta (nu mai conteaza nici varsta nici nimic). Oricum, am vazut ca unii o compara cu acea carte, dar cum eu nu am citit-o, nu pot sa zic nimic. Nu este o carte scarboasa, fiti siguri de asta.

Este vorba despre Eva, o fata de 24 de ani care se muta in New York impreuna cu colegul ei, Cary. Eva se angajeaza pe post de secretara la o companie, unde il intalneste pe Gideon Cross. Dupa spusele ei, Gideon este cel mai frumos si puternic barbat pe care l-a vazut ea vreodata. Si cand e langa el, totul se schimba. Gideon are o reputatie de afemeiat si dupa spusele oamenilor, este interesat numai de brunete. Insa, Eva este blonda si este foarte sexy, ceea ce evident, ii atrage atentia lui Gideon. Desi cei doi cred ca intre ei este doar o atractie sexuala, se inseala, pentru ca or sa ajunga sa se indragosteasca unul de celalalt.

Pana cand o sa isi dea ei seama de asta, vor trebui sa treaca peste niste incercari grele. Fiecare dintre ei a suferit in trecut si a suferit foarte mult. Dar, daca au incredere unul in celalalt vor trebui sa-si spuna adevarul. Ceea ce vor face pana la urma. Evident, momentele dintre ei au fost…cum sa zic…inimaginabile? Serios acum, autoarea are o imaginatie foarte bogata si sunt curioasa cum o sa fie volumul 2. Pe scurt, mie imi place esentialul: Un barbat care pana acum era obisnuit sa faca ce vrea, isi schimba viata pentru o femeie frumoasa, care il face sa simta dragostea adevarata. Cam asta cred ca ar fi cel mai important, nu?😀

Oricum, nu regret ca am citit-o, pentru ca este o carte buna si sper ca intr-un final, Eva si Gideon vor ramane impreuna pentru totdeauna.

RATING: 3/5 stele

1353088808