Cover reveal #9

O sa incep prin a va arata coperta mea preferata, cea a cartii DARE YOU TO de Katie McGarry:

Katie McGarry - Dare You To

Pe langa faptul ca e frumoasa, mi se pare o coperta destul de provocatoare😀 Ma duce cu gandul la o poveste de dragoste tulburatoare, ca cea din ”Easy”, ”Beautiful Disaster”, ”Losing It” si o gramada de alte exemple😀

cover1

 Mi-ar placea sa citesc SHATTERED PROMISES & THERE, atunci cand vor aparea.

cover3

Acestea nu imi plac in mod deosebit, desi tot vreau sa vi le arat.

cover4

Si cea de la RESISTING FATE e draguta. Nu credeti?

cover2

Ce parere aveti? Care coperta va place mai mult?

7 thoughts on “Cover reveal #9

  1. bianca spune:

    THERE E VOLUMUL 2 DE LA HERE?

  2. bianca spune:

    imi place mult cea de la RESISTING FATE e foarte frumoasa

  3. bianca spune:

    una care mai seamana cu there e so shelly nu ?

  4. bianca spune:

    imi place cea de la shadow time e o explozie de lumini

  5. Dragutza Vale spune:

    there seamana cu anna dresed in blood..ador peisajul de la shadow of time!

Lasă un răspuns

