Antonia’s Mailbox #8

4ac98cdfb956d1005x688-black-and-white-wallpaper

In ultimele 2 saptamani s-au mai adunat cateva carti 😀 Majoritatea le-am castigat, asa ca o sa incep cu ele:

20121123_141851

Aceste 2 carti le-am castigat pe un blog din strainatate.

20121123_141755

”Despartirea” am castigat-o pe BM.

20121130_095904

20121130_095916

”Blood and Guitars” am castigat-o de pe blogul autoarei 😀

20121130_100047

”Tokyo Hearts” de la Renae pentru recenzie. Asa o sa arate si copia voastra daca o castigati 😀

20121130_095818

De ”Easy” ma bucur cel mai mult, pentru ca este o carte pe care chiar vreau sa o citesc. Am primit-o de la autoare pentru recenzie 😀

Voi ce ati mai primit/cumparat/castigat in ultima vreme?

20 de gânduri despre „Antonia’s Mailbox #8

  1. Dragutza Vale spune:

    toate cartile pe care le-ai primit imi plac la nebunie!in afara de despartirea..urasc seria cercul secret!dar cel mai mult ador blood guitars si aia cu vrajitoarele

  2. bianca spune:

    doamne cate carti ai castigat de pe bloguri din strainatate bravo tie te implici si imi place

  3. bianca spune:

    blooad and guitars o am si eu sa fiu sincera am asteptat ceva pentru ea

  4. bianca spune:

    si eu vreau de mult tokyo so easy sper sa le primesc esti o norocoasa lectura placuta

  5. bianca spune:

    lol fulgi de nea SUPERRRRR TEMA btw cand se anunta castigatorii?

  6. Lexy spune:

    Foarte frumoase cartile, mai ales Easy:X

  7. paunaoana spune:

    Tokyo hearts e superba!!!

  8. Dragutza Vale spune:

    astazi anuntati castigatorii concursului de fidelitate?

  9. furelise spune:

    Ce de carti frumoase! Felicitari pentru premii si lectura placuta! >:D<

  10. Smiling Miss spune:

    Ce cărți frumoase! Îmi place în special coperta și numele de la „Blood and Guitars”.

Lasă un răspuns

