Si sfarsitul vine in cele din urma…

Deci m-am uitat la ultimul film din Twilight si…..nu pot sa cred!!!!! Nu pot sa cred ca s-a terminat. Nu pot sa cred ca dupa atatia ani frumosi si dupa atata obsesie, povestea a ajuns la final. A fost super filmul si cum am spus si la prima parte, a fost prea scurt. Nici nu mi-am dat seama ca se sfarseste si mie imi dau lacrimile.  Asa aratam eu in timp ce am ajuns la finalul filmului:

Daca nu ati vazut filmul vi-l recomand din toata inima si inca nu-mi vine sa cred ca seria s-a terminat. Parca azi am vazut primul film si eram obsedata si numai la el ma gandeam🙂

 

About mariacris98

Be Weird. Be Random. Be Who You Are. Because You Never Know Who Would Love The Person You Hide.

10 thoughts on “Si sfarsitul vine in cele din urma…

  1. bianca spune:

    fetelor ce titlul m-a dus instantaneu cu gandul la sfarsitul lumii=)))

  2. bianca spune:

    dar sa revenim la oiile noastre: filmul nu l-am vazut inca dar as vrea

  3. bianca spune:

    am avut odata initiativa de a-l vedea si cand am dat play am vazut ca e fara subtitrare si mai era si o calitate proasta adica era filmat din cinema

  4. bianca spune:

    hai ca il pun sa se incarce ca sa il vad si eu acum ca m-ai facut curioasa

  5. furelise spune:

    N-am vazut filmul, dar sunt sigura ca este foarte frumos. Totul are un inceput si u nsfarsit. Eu m-am jelit puternic la sfarsitul Harry Potter, asa ca stiu prin ce treceti :o3

  6. Dragutza Vale spune:

    stiu ca filmele twilight au acaparat pe toata lumea..a fost o nebunie!toti vorbeau despre el cand a aparut!intr-un fel ma bucur ca s-a terminat pt ca deja ii venise timpul

  7. Dragutza Vale spune:

    a da! si poza aia cu ochii seamana mult cu coperta „Gazda” de stephenie meyer

Lasă un răspuns

