Noul trailer al filmului BEAUTIFUL CREATURES

Zilele astea a aparut un nou trailer pentru unul dintre cele mai asteptate filme ale anului 2013, BEAUTIFUL CREATURES:

 

Ce-i drept, actrita care trebuie sa o interpreteze pe Lena, are o moaca ciudata in poster. Ma cam sperie 😀 Jeremy (Ethan) nu e deloc baiatul care ar fi trebuit sa-l joace pe Ethan. Singura actrita care chiar imi lasa o impresie buna si de abia astept sa o vad este Emily Rossum 😀 In rest, nu ma incanta nimic.

Voi ce parere aveti despre trailer? Dar despre actori?

 

12 gânduri despre „Noul trailer al filmului BEAUTIFUL CREATURES

  1. bianca spune:

    da asa e nu prea au nimerit-o cu distributia

  2. bianca spune:

    in sfarsit trailerul unui FILM

  3. furelise spune:

    Eu n-am citit cartea :o3 Dar vreau sa vad filmul. Mi se pare foarte interesant 🙂

  4. furelise spune:

    Trailerul e superb, dar tipul ala, Ethan arata naspa. Pe poster e dragut, oarecum, iar in trailer caaaah!

  5. furelise spune:

    Imi place numele ‘Lena’ e un nume foarte frumos, iar actrita ii foarte frumoasa. Nu si in poster. In poster ma sperie de-a dreptul.

  6. furelise spune:

    Costumele iara, is foarte misto. Emmy Rossum aia, se imbraca misto, dar e putin ciudatica 😀

  7. furelise spune:

    Cat despre poveste. Ce sa mai spun? Vrajitoarele sunt fiintele mele supernaturale preferate, evident 🙂 De abia astept sa apara filmul 🙂

  8. Dragutza Vale spune:

    am auzit multe despre carte,dar si despre film….si totusi..tot nush despre ce e vorba!traileru e superb!in sfarsit un trailer perfect!!!ma enerveaza femeia aia in negru care cred ca ii personajul negativ…

Lasă un răspuns

