Movie Time #61

Filmul de astazi se numeste „The Girl With The Dragon Tattoo”. M-am uitat la o parte din el, dar a fost un moment scarbos si nu m-am mai uitat la restul🙂

Poster The Girl with the Dragon Tattoo

Subiectul principal al filmului este găsirea Harietei Vanger, rudă de sânge cu marele clan Vanger, care a dispărut în urmă cu 40 de ani. Simţindu-şi sfârşitul aproape, responsabilitatea dispariţiei fetei căzând pe umerii săi, unchiul Harietei îl angajează pe jurnalistul Mikael Blomkvist (Daniel Craig) să o găsească. Mikael tocmai îşi dăduse demisia de la publicaţia pentru care lucra, după ce pierduse un proces-capcană împotriva unei mari corporaţii şi se află în perioada de graţie înainte de începerea sentinţei. Drumurile sale se intersectează cu ale hackeriţei Lisbeth Salander (Rooney Mara), o fată ciudată care putea afla orice informaţie cu un singur click. Împreună descoperă că dispariţia Harietei este legată de o serie de crime oribile. Dând la o parte negura care s-a aşternut de patru decenii peste caz, cei doi îşi riscă propriile vieţi.

Ati vazut filmul? Ati vrea sa-l vedeti???

About mariacris98

Be Weird. Be Random. Be Who You Are. Because You Never Know Who Would Love The Person You Hide.

10 thoughts on “Movie Time #61

  1. furelise spune:

    Nu l-am vazut, dar am auzit o gramada despre el. Un coleg de-al meu spune ca e un film super tare🙂

  2. furelise spune:

    Oricum, tipa, Rooney Mara, este foarte tare. Nu stiu cum de-a acceptat sa fie tatuata in asemenea hal, si sa-si puna atatea piercing-uri🙂

  3. furelise spune:

    Daniel Craig a fost un actor ocupat :)) A jucat si in filmele James Bond, si in acesta. Oricum, eu il admir foarte mult🙂

  4. furelise spune:

    Titlul filmului in romana suna atat de ciudat :)) Imi place mai mult in engleza. The girl with the dragon tattoo🙂

  5. furelise spune:

    Nu stiu daca as vrea sa-l vad.. momentan, inca sunt la stagiul de comedii romantice :))

  6. bianca spune:

    da am auzit de el si il stiam asa

  7. bianca spune:

    dar nu l-am vazut inca

  8. bianca spune:

    nu stiu de ce dar ador titlul

Lasă un răspuns

