Movie Time #59

Filmul de astazi este o comedie si se numeste……”Big Momma’s House”!!!!! Noua ne-a placut foarte mult🙂 E o comedie pe cinste🙂

Poster Big Momma's House

Martin Lawrence joaca in aceasta comedie dementiala rolul unui politist tacanit care ia identitatea unei bunici supraponderale pentru a rezolva un caz complicat. Maestru in arta travestirilor, agentul FBI Malcolm Turner trebuie sa captureze un infractor foarte periculos evadat din inchisoare.
Pentru a pune mana pe el, Turner se deplaseaza in oraselul in care locuieste frumoasa prietena a fugitivului. Acolo, inchiriaza o casa si ia infatisarea lui Big Momma. Excentrica si cu limba ascutita ea va deveni, peste noapte, o adevarata celebritate a oraselului. Casa ei va deveni loc de peregrinare pentru toti petrecaretii. Turner nu va renunta la travestire pana nu-l va infunda pe faptas.
Stilul burlesc al lui Lawrence, multitudinea de personaje bizare precum si rasturnarile situatiei au facut din Acasa la coana mare o lovitura de box-office.

Ati vazut filmul??? Ati vrea sa-l vedeti???

About mariacris98

Be Weird. Be Random. Be Who You Are. Because You Never Know Who Would Love The Person You Hide.

11 thoughts on “Movie Time #59

  1. Dragutza Vale spune:

    m-am uitat la ea de vreo 2 ori!ador acest film!m-am prapadit de ras cand ma uitam..si m-am uitat si la partea a doua!v-o recomand =)))

  2. bianca spune:

    in sfarsit ……… in sfarsit uite un film pe care l-am vazut si eu

  3. bianca spune:

    cum sa nu imi placa mi-a placut de zapacitul asta oricine il iubeste

  4. bianca spune:

    app fetelor vroiam sa va zic ca am reusit sa vad si eu animatia lorax am vazut-o cu fratele meu

  5. bianca spune:

    imi place idee filmului de azi sa te deghizezi intr-o batrana ca sa investighezi ceva=)))

  6. furelise spune:

    L-am vazut de atateaa ori! :))) Foarte tare!

Lasă un răspuns

