Movie Time #57

M-am gandit sa pun si un film de groaza, asa ca acest filmul este „The Messengers” cu Kristen Stewart in rolul principal. Chiar m-a speriat si dupa ce s-a terminat inca mi-o mai imaginam pe aia moarta pe pereti🙂

Poster: Mesagerii

Familia Solomon se muta intr-o ferma cu o plantatie de floarea-soarelui din North Dakota. Pe masura insa ce plantatia se pune pe picioare, dupa ani de paragina, membrii familiei observa ca tatal incepe sa se comporte extrem de ciudat.O forta malefica omniprezenta invadeaza tinutul, iar copiii par sa fie singurii care inteleg ce se intampla pentru ca, datorita fortelor paranormale pe care si le descopera, ei vad ceea ce adultii nu reusesc… Un thriller horror regizat de Oxide Pang Chun si Danny Pang

Ati vazut filmul??? Ati vrea sa-l vedeti???.

About mariacris98

Be Weird. Be Random. Be Who You Are. Because You Never Know Who Would Love The Person You Hide.

11 thoughts on “Movie Time #57

  1. furelise spune:

    Nu ma uit la filmul asta nici sa ma bati, cel putin nu acum. Este o perioada in care am nevoie doar de filme usoare, romantice sau comedii😀

  2. furelise spune:

    Pare interesant, mi-as dori sa o vad pe Kristen in alta ipostaza decat cea de Bella Swan😀

  3. furelise spune:

    Posterul filmului e cam.. hm.. ma rog, nu e grozav😀

  4. furelise spune:

    Daca pe tine te-a speriat, inseamna ca eu o sa mor de frica, si apoi iar visez ca omor zombie :)) Ma tenteaza -desi probabil ca o sa-mi fie al naibii de frica-, dar nu acum. Poate in vacanta de iarna😀

  5. bianca spune:

    ce urat arata kristen in poza asta

  6. bianca spune:

    nu stiu daca ma vooi uita la el ma cam enerveaza kristen nu neaparat pentru ca l-a inselat

  7. Dragutza Vale spune:

    am auzit de acest film dar n uam stiut despre ce e vb pt ca mi-a foost frica sa citesc….si mi-a mai fost frica sa ma uit si la trailer….oricum daca ma uit la un film de groaza se uita toti copii de la bloc cu mne..=))

Lasă un răspuns

