Anunt concurs de fidelitate

Dragilor, vroiam sa va anuntam ca am decis sa prelungim concursul de fidelitate cu inca o saptamana. Din pacate, weekend-ul acesta o sa fim ocupate cu invatatul pentru 3 teze si in timpul saptamanii o sa avem de dat iar cateva teste.

O sa postam in fiecare zi pe blog, doar ca ne trebuie ceva timp sa numaram comentariile, pentru ca sunt destul de multe. Daca vreti sa comentati in continuare bine, daca nu e alegerea voastra😀 Noi doar vroiam sa va anuntam. De asemenea, o sa dam startul unor concursuri in urmatoarele zile, pentru ca nu am mai facut asta in ultimul timp😀

Chiar sper ca nu va suparati pe noi.

 

Dar destul cu problemele noastre. Voi ce ma faceti? Sper ca bine. Ce ati mai citit? Eu am inceput azi sa citesc ”Reviving Bloom” si e tare draguta cartea😀 Cred ca o sa o si termin pana nu ma culc. Cristina citeste ”Beautiful Disaster” (care se pare ca este o carte hot :D).

Si inca o intrebare: Voi ati dat deja tezele? Eu dau pentru prima data la Istorie si Cris la Geografie. Sincera sa fiu, mi-e putin frica pentru ca e prima data si habar n-am cum o sa fie. Totusi, urati-ne succes * Si asa am facut si putina palavrageala.

Pupici si noapte buna (desi nu ma culc acum si poate mai postez ceva :D).

 

21 thoughts on “Anunt concurs de fidelitate

  1. furelise spune:

    Va iertam, si mie mi se pare ok ca prelungiti ocncursul, ca sa am timp sa mai comentez. Chiari mi doresc Eve😀

  2. furelise spune:

    Eu am dat teza la istorie, si geografie (desi mi-a trecut-o ca lucrare, tot subiecte de teza au fost) la latina si la engleza😀

  3. furelise spune:

    Oricum, sunt sigura ca va veti descurca la teze. Atata timp cat invatati ce trebuie, nu aveti de ce sa va faceti griji. Eu in clasa a 9-a, cand am dat teza la istorie ,am facut o gafa. M-am blocat si mi-am amintit cu greu, si de aceea am luat 9, dar pe al doilea semestru m-am descurcat bine si am luat 10😀

  4. bianca spune:

    ce adorabila e pisicuta motanul incaltat

  5. Dragutza Vale spune:

    ce pisicuta scumpa!!!!desigur ca nu ne suparam!mai multe puncte!eu imi doresc foarte mult locul 3…

Lasă un răspuns

