19 thoughts on “Cover reveal #7

  1. furelise spune:

    Mama ce misto sunt. Sa mai zic ca le vreau pe toate? :)))

  2. furelise spune:

    Nu ma pot hotari la una favorita, dar am gasit una care nu e chiar atat de frumoasa. Coperta a 3-a, Smitten😀

  3. furelise spune:

    Pare interesanta Masquerade’s moon🙂 Am sa caut sa vad despre ce e vorba🙂

  4. furelise spune:

    Am mai auzit de cartea Forever my girl, cred ca am mai vazut coperta pe alte bloguri🙂

  5. furelise spune:

    Coperta de la Mercy ma sperie un pic😀 E putin sinistra🙂

  6. Dragutza Vale spune:

    cele mai faine sunt autum storm si destined!cea de la after daybreak seamana cu damanare vol 2..nu mai stiu cum se numeste..oricum toate-s faine in felul lor

  7. James Crawford spune:

    Thanks for including my cover.🙂

  8. bianca spune:

    there are beautiful great work

  9. bianca spune:

    imi place cea de la after daybreake

  10. bianca spune:

    singurele care nu sunt cine stie ce sunt facade si smitten

  11. terrikinckner spune:

    I read and LOVED this book! I posted reviews on Amazon (last name Scardecchio there) and on Goodreads and on my blog on wordpress🙂 EXCELLENT BOOK!

Lasă un răspuns

