Antonia’s Mailbox #7

Nu am mai postat de mult in rubrica asta si s-au adunat destul de multe chestii. O sa incep prin a va arata ce am cumparat in ultimul timp:

”Visatoarea” a venit azi si probabil maine ma voi apuca sa o citesc😀

Acum o sa va arat doua carti pe care le-am castigat:

”Being Human” o am de 2 ori, asa ca a doua copie o sa o primeasca Cris😀

 

Aici sunt doua copii ale cartii ”The Secret History Of The Pink Carnation”. Una pentru mine si una pentru Cristina.

De la Janet Fox am primit cartea ei, ”Faithful” + niste swag-uri😀

In ultimul timp am mai castigat si niste swag-uri:

Iar acestea le-am primit:

Cam astea ar fi toate😀 Voi ce ati mai cumparat/primit in ultimul timp?

15 thoughts on “Antonia’s Mailbox #7

  1. bianca spune:

    sunt superbe toate ai de unde alege si sa te bucuri de ele:* amandoua sa va bucurati

  2. bianca spune:

    mie imi plac mult ultimele 3 semne de carte. ma atrage mult coperta cartii si cartea

  3. bianca spune:

    eu de la janet fox am sirens si imi place mult

  4. bianca spune:

    multe dintre swaguri le am si eu

  5. bianca spune:

    de unde ai castigat being human si snapshot?

  6. furelise spune:

    Vai mama! Ce ai acolo! Felicitari! Lectura frumoasa!❤

  7. furelise spune:

    Adooor coperta cartii Farmece. Doar pentru simplul motiv ca e VERDE!❤

  8. furelise spune:

    :O Ai primit si Legile atractiei =p~ Me puking rainbows❤

  9. furelise spune:

    Ce coperta frumoasa la Faithful, e asa linistitoare🙂

  10. Dragutza Vale spune:

    daca ar fi sa ghicesc..in prima poza cu swaguri ai castigat-o de pe carti cu colti?pt ca si eu am aceleasi lucruri ca si tine!si cartile sunt superbe!mai ales magie de doi bani

Lasă un răspuns

