Survive de Alex Morel

 

Hatchet meets Lost in this modern-day adventure tale of one girl’s reawakening

Jane is on a plane on her way home to Montclair, New Jersey, from a mental hospital. She is about to kill herself. Just before she can swallow a lethal dose of pills, the plane hits turbulence and everything goes black. Jane wakes up amidst piles of wreckage and charred bodies on a snowy mountaintop. There is only one other survivor: a boy named Paul, who inspires Jane to want to fight for her life for the first time.

Jane and Paul scale icy slopes and huddle together for warmth at night, forging an intense emotional bond. But the wilderness is a vast and lethal force, and only one of them will survive.

 

Ce ziceti despre ”Survive”? Nu ma intrebati de ce, dar ador coperta😀 Si subiectul e destul de interesant😀

13 thoughts on “Survive de Alex Morel

  1. furelise spune:

    Doamne! Ce coperta! Wow! O coperta..glaciara! :)) Nici n-am citit descrierea, ca am vazut coperta asta uimitoare, si a trebuit sa spun ceva despre ea❤

  2. furelise spune:

    Ooo, ce subiect interesant. Nu e chiar cea mai originala idee, dar este interesanta, si imi place.

  3. furelise spune:

    Titlul este sugestiv, si imi place povestea. Paul o va ajuta sa invete sa lupte pentru viata ei.🙂

  4. furelise spune:

    Normal ca am sa ma leg si de nume. In primul rand, imi place numele autorului :)) Nu stiu daca este un pseudonim, dar mie imi place. Jane si Paul, personajele principale au nume simple, usor de tinut minte si usor de pronuntat, ceea ce mie mi se pare ok🙂

  5. bianca spune:

    autorul e baiat nu ? rar am citit carti de barbati

  6. bianca spune:

    da coperta chiar e frumoasa ma duce cu gandul la frozen

  7. bianca spune:

    sper sa apara si in Romania sigur mi-as cumpara-o

  8. Dragutza Vale spune:

    recunosc!nici eu nu am citit descrierea pt ca ii in engleza si nu onteleg nik!dar coperta seamana cu o alta coperta care se numea iron si nu mai stiu cum…greu ti-era sa traduci descrierea!dar noi nu te judecam deoarece stim cum te simiti sa traduci o descrire la 9-10 (sau la cat aipostat postarea) seara….

  9. Dragutza Vale spune:

    fara suparare,dar pe coperta parca ar fi un barbat , dar in rest ii faina~!

Lasă un răspuns

