Recenzie: Losing It de Cora Carmack

”Losing It” este cartea de debut a autoarei Cora Carmack, carte pe care am citit-o in cateva ore. E o carte foarte buna si imi pare rau ca nu se poate achizitiona decat in format electronic. Desi poate o sa apara si in versiunea paperback candva😀

Bliss are 22 de ani, este la facultate si inca este…virgina. Iar prietena ei chiar nu poate sa accepte asta, asa ca o duce intr-un club (unde spera ca o sa se si intample ceva). Bliss e genul de fata cuminte, nicidecum genul de fata care sa umble prin cluburi si sa-si faca de cap cu totii baieti. Dar in acea seara, totul se schimba cand il intalneste pe Garrick.

Garrick e un britanic al naibii de sexy care i-a furat inima lui Bliss din primul moment. Intalnirea lor din acea seara ar fi trebuit sa insemne mai mult decat cateva sarutari, asta daca ea nu l-ar fi oprit. Si culmea, Garrick mai este si vecinul ei. Destinul, nu? Dar nici sa nu va ganditi ca asta este partea cea rea.

Partea cea rea este ca Garrick este profesorul ei la Facultatea de Actorie. Evident, cei doi raman cu gura cascata cand afla asta, moment foarte amuzant apropo. Si acum sa nu va ganditi ca Garrick are vreo 40 de ani, de fapt e doar cu 2-3 ani mai in varsta decat Bliss😀 Cei doi nu pot nega atractia dintre ei si dau o sansa relatiei. La inceput merge bine, dar lucrurile se schimba atunci cand Bliss incepe sa aiba probleme cu cel mai bun prieten al ei, Cade. Pentru ca si acesta se indragosteste de ea si atunci cand Bliss ii spune ca nu e interesata, Cade se supara si nu mai vorbeste cu ea.

Inainte ca Bliss sa acorde o sansa relatiei cu Garrick, da o petrecere la care sunt invitati o multi de oameni. Toti beau din aceeasi sticla (mai si joaca ”sticluta” ) si iau…..mono. Mono este boala sarutului si este contagioasa. Iar Bliss i-a dat-o si lui Garrick. Nu e o boala grava, e ca si cum ai fi racit si ai avea febra foarte mare. Chestia e ca Bliss si Garrick se imbolnavesc si au grija unul de celalalt (asta a fost dupa ce s-au despartit). Dupa ce au stat atatea zile in pat (doar au stat, nimic altceva :D) si au reflectat asupra relatiei lor, au constat ca se iubesc si ca nu pot trai unul fara celalalt.

Bliss absolveste facultatea si o sa ramana cu Garrick ♥♥♥ pentru totdeauna ! Finalul a fost nemaipomenit, m-a facut sa rad si plang in acelasi timp. De fapt, uitati cum am aratat eu cand am terminat cartea:

”Losing It” e carte amuzanta, frumoasa, picanta si cred ca daca mai stau mult mai gasesc vreo 100 de adjective cu sensuri pozitive😀

RATING: 5/5 stele (desi numarul de stele din capul meu e 1.000.000.000)

14 thoughts on “Recenzie: Losing It de Cora Carmack

1. Dragutza Vale spune:

si de aceasta carte am auzit o multime de chestii,dar ma gandeam ca e o carte despre virgintate..coperta e de tot rahatu’ (fara suparare dar parca pe ea sunt 2 fete ) iar numele bliss nu e prea inspirat.e adevarat ca e original….ma enerveaza unii oameni care vor sa se bage in viata ta si zic ca ti-o fac mai „buna” ca prietena lui bliss!e adevarat ca in acest caz a fost adevarat…si cum am mai zis si la damanre…cade e un nenorocit!nu poate sa inteleaga ca nu-l iubeste?a da!si povestea e asemanatoare cu cea din PLL…si nu am inteles deloc faza cu boala mono…ce se intampla daca o au?mor…?!si nush dc a mai pus chestia cu boala?asa puteau sa reflecteze si fara boala!

2. bianca spune:

stii de ce revi la coraaa=))

3. bianca spune: