Movie Time #55

Astazi o sa postez un film pe care nu l-am vazut, dar ma voi uita in curand la el. Se numeste „The Avengers”.

 

Nick Fury e directorul agenției internaționale de menținere a păcii, organism cunoscut drept S.H.I.E.L.D. (Supreme Headquarters, International Espionage, Law-Enforcement Division ). O nouă și neașteptată amenințare inamică îl pune pe Fury în situația de a avea nevoie urgentă de ajutor. El pune în aplicare un plan mai vechi care trebuia să unească cei mai puternici super-eroi într-o echipă, echipă care să scape lumea de pericolul iminent provocat de Loki și armata sa. Organizația S.H.I.E.L.D. începe o recrutare la nivel global, care îi va aduce împreună pe toți super-eroii. ”The Avengers” continuă aventurile super-eroilor pe marele ecran începute în „Iron Man,” „The Incredible Hulk,” „Iron Man 2,” „Thor” și” Captain America: The First Avenger”.

Ce ziceti???

About mariacris98

Be Weird. Be Random. Be Who You Are. Because You Never Know Who Would Love The Person You Hide.

13 thoughts on “Movie Time #55

  1. bianca spune:

    si eu vreau sa il vad pentru ca e cu Robert downey junior

  2. bianca spune:

    mi se pare interesant filmul chiar am sa il vad in vacanta

  3. bianca spune:

    numai actori buni iuhuhuhuhuhuhuhu inseamna ca e ceva de capul lui

  4. bianca spune:

    am avut intentia sa il vad la cinema dar am renuntat pentru ca am fost ocupata weekendul acela, dar in vacanta nu mai scapa el

  5. Dragutza Vale spune:

    la inceput cand am vazut reclama la acest film am zis ca-i pt baieti si ca niciodata nu o sa ma uit la el (chiar daca m-am uitat la hulk..)…in ultimul timp am inceput sa ma uit la omul paianjen si chiar imi place!

  6. Dragutza Vale spune:

    oricum mie imi place actiunea deci nu are de ce sa nu-mi placa ! e binevenit intr-o zi in care nu am programul incarcat!

  7. Am vazut filmul, vara trecuta in cinema.Sincer a fost foarte bun.Toti eroii intr-un singur film, omul cu ideea a fost un geniu!

  8. furelise spune:

    De cand ma tin sa ma uit si eu, dar n-am mai apucat. Mai nou, ma uit la comedii romantice :))

Lasă un răspuns

