Recenzie: Damnare de Lauren Kate

Seria ”Fallen”, scrisa de Lauren Kate, este una dintre seriile mele de suflet. De fapt, cred ca este singura serie de carti pe care nu am sa o uit niciodata. Am vazut si recenzii negative pe alte bloguri, dar eu ador cartea si asta conteaza. Bun, prima data va las descrierea:

Unii îngeri sunt sortiţi căderii!
Există ceva dureros de familiar la Daniel Grigori.
Misterios şi distant, el îi atrage atenţia Lucindei Price încă din prima ei zi la internatul Sword & Cross, din înăbuşitorul Savannah. Ajunsă aici după ce prietenul ei moare într-un accident misterios, Lucinda, o adolescentă de şaptesprezece ani, se îndrăgosteşte de Daniel, dar descoperă un adevăr incredibil de  tulburător: el este un înger căzut, iar iubirea lor este veche de secole şi sfârşeşte tragic de fiecare dată când se întâlnesc.
Într-un decor apăsător şi opresiv, în care îngerii nu se deosebesc de muritori şi unde umbrele veghează ameninţător orice mişcare, povestea lor evocă un romantism diafan şi angelic.
Periculos de incitant şi întunecat de romantic, Îngeri căzuţi este un thriller fascinant şi povestea de dragoste supremă.
 

Povestea pe care Lauren Kate a creat-o este una unica pentru mine. Plus ca, ”Damnare” este prima carte cu ingeri cazuti pe care am citit-o😀

Lucinda, personajul principal, ajunge la internatul Sword&Cross, in urma unui ”accident”. Este acuzata de moartea unui coleg, dar de fapt nu e vina ei. De cand era mica, vede ”umbre”. Acestea o urmaresc, iar uneori fac lucruri si mai ingrozitoare. Tot din cauza lor, s-a produs acel incediu, in urma caruia a murit Trevor, prietenul ei.

La Sword&Cross, lucrurile sunt oribile pentru Luce. Toata lumea se comporta extrem de ciudat (dar cum ar putea sa fie intr-un asemenea internat?), plus ca isi mai face si dusmani pe acolo. Singura persoana care ii este alaturi este Arianne, o fata ”nebuna” despre care eu am o parere foarte buna (am facut si rima :D). Si mai e si Cam, care incearca din rasputeri sa o cucereasca. Cam e un baiat dragut si intunecat, ca sa zic asa. Dar, poate el sa incerce cat vrea pentru ca Lucinda are ochi doar pentru Daniel. Cel mai sexy baiat pe care l-a vazut vreodata, dar si cel mai distant. Of, dar Luce habar n-are ce se intampla cu adevarat. Daniel face toate astea pentru ea. Pentru fata pe care o iubeste de milioane si milioane de ani, dar care de fiecare data arde in flacari. Din cauza blestemului care a pus stapanire pe iubirea lor.

Insa de data asta totul e diferit. Din cauza faptului ca nu a fost botezata cand era mica, Luce nu mai arde in flacari atunci cand Daniel o saruta. Da, chiar si un sarut nevinovat putea sa o distruga pe Luce. Baiatul a incercat din rasputeri sa se tine departe de ea, dar ce sa-i faci, cand e iubire adevarata, e iubire adevarata.

Lumea pe care Lucinda o descopera e absolut ingrozitoare, chiar daca Daniel este alaturi de ea.

Cand Raul afla schimbarea care s-a produs in destinul Lucindei, actioneaza. Iar Ingerii Cazuti, buni si rai, trebuie sa lupte cum nu au mai luptat niciodata.

Iar acum sa va spun de ce tin atat de mult la relatia dintre Daniel si Lucinda. Ei bine, pentru ca mi se pare uimitor faptul ca dupa atatea milioane de ani, Daniel o iubeste la fel de intens pe Luce. Nu pot sa inteleg cum a suportat sa o vada murind de atatea ori si sa astepte sa apara din nou odata la fiecare 17 ani. Cu siguranta nu a fost usor. Si de aceea Daniel este personajul meu preferat din serie, chiar daca in volumul 2 m-a cam enervat. Va spun eu mai multe cand o sa fac recenzia.

RATING: 5/5 stele

Voi ati citit ”Damnare”? Daca da, cum vi s-a parut?😀

20 thoughts on “Recenzie: Damnare de Lauren Kate

  1. nu am citit seria …nu am avut ocazia , pai ok ce pot sa zic ….

  2. Nu am citit,dar suna super. In timp ce citeam mi-am amintit de Ingerul Noptii de Becca Fitzpatrick. Imi place mult mult genul acesta de carti, dar pana acum nu auzisem de aceasta.

  3. Dragutza Vale spune:

    Am citit-o si mi-a placut la nebunie!!!mi-au placut momentele tensionate dintre luci si daniel (sarutul mai ales).dar am fost socata cand daniel i-a arata degetul la luci.

  4. Dragutza Vale spune:

    si la inceput il placeam pe Cam,dar dupa ce am vazut ce lacom si nesimtit e l-am urat din prima!dupa ce stie ca e blestemata(sa fie a cuiva,dar nu a lui),mai vrea sa si o sarute.hua!porcul!la inceput am crezut ca va ramane cu el,dar dupa ce tot s-a clarificat,am inteles cu cine ramane (n-a ca v-am stricat surpriza la cei care nu ati citit cartea,dar oricum va faceati sperante false daca credeati ca Luci ramane cu Cam)

  5. Dragutza Vale spune:

    si personajul care m-a vrajit de prima data a fost Arianne!si eu seman foarte mult cu ea.odata la scoala mi-am taiat si eu o suvita din breton pt ca imi statea in ochi (si nu puteam s-o prind).si eu ma cred o sefa (deaia sunt fecioara).imi place sa dau ordine si sa-mi pazesc prietenii si sa fac ce vreau.sunt o fire libera!o ador pe Arianne mai ales ca am aflat ca si ea e un inger (mai „nebun”)

  6. bianca spune:

    VAI FETELOR CE HARNICE SUNTETI RECENZII UNA DUPA ALTA. BRAVO VOUA

  7. furelise spune:

    N-am mai citit nimic cu ingeri, iar Crescendo sta pe birou de aproape o luna, pentru ca vreau sa citesc intai Hush hush, primul volum🙂 Imi place recenzia, pare o carte frumoasa si interesanta🙂

  8. furelise spune:

    Coperta este foarte frumoasa, potrivita cu tema cartii🙂

  9. furelise spune:

    Imi place si numele, Lucinda Price. Mi se pare orginal, si respect si admir orignalitatea mai mult ca orice🙂

Lasă un răspuns

