The Lost Girl de Sangu Mandanna

 

Propria viata nu ii apartine. Eva este o creatie, o abominatie – un ecou. Creata de ”Tesatori” pentru a fi copia altcuiva, este asteptata sa inlocuiasca o fata pe nume Amarra, ”cealalta ea”, in caz ca aceasta moare. Eva studiaza ce face Amarra, ce mananca ea, cum este sa-l sarute pe iubitul ei, Ray. Cand Amarra moare intr-un accident de masina, Eva ar trebui sa fie pregatita.
Dar 15 ani de studii nu au pregatit-o niciodata pentru asta.
Acum Eva trebuie sa abandoneze tot ce a stiut vreodata – gardienii care au crescut-o , baiatul pe care ii este interzis sa iubeasca – ca sa se mute in India si sa convinga lumea ca Amarra inca traieste. 
Dar ceea ce gaseste Eva este o familie coplesita de durere; niste parinti nesiguri cum sa se comporte cu ecoul pe care credeau ca l-au vrut; si Ray care a stiut fiecare detaliu, fiecare schita din viata Amarrei. Si cand Evei ii este data o lovitura fatala pe neasteptate, una care ii va schimba existenta pentru totdeauna, este obligata sa aleaga: Sa stea si sa-si traiasca viata ca si copia altcuiva sau sa plece si sa riste totul pentru a avea libertatea de a fi originala. De a fi Eva.
 

”The Lost Girl” este o carte pe care chiar vreau sa o citesc. Subiectul mi se pare original, ceva diferit de ce am citit pana acum😀 Am citit multe pareri bune despre carte si despre autoare. Iar in curand o sa postez pe blog interviul pe care i l-am luat lui Sangu. Probabil maine😀

Voi ce ziceti despre carte? Va place?

13 thoughts on “The Lost Girl de Sangu Mandanna

  1. Dragutza Vale spune:

    aador cartea!i-am citit recenzia de o mie de ori pe alte bloguri.pare asa emtionanta povestea.nu-i corect pentru eva ca trebuie sa-i reia viata „originalei” dubluri ca sa zic asa…povestea chiar este una originala,in afara ca chestia cu dubluri e si in jurnalele vampirilor,serialul.dar in el nu e vorba ca trebuie sa o inlocuiasca…

  2. Dragutza Vale spune:

    si oricum si parintii si prietenii Amarrei trebuie sa treaca peste!thoamne!pana la urma toata lumea moare!asa ne este sortit!cum ne este sortit sa luam unele carti si de altele sa nu ne atingem…

    • bianca spune:

      cand ma gandesc ca sunt unele carti pe care murim si nu apucam sa le citim eu asa fac de fiecare data cand termin o carte buna. Ma gandesc: ce norocoasa sunt ca am avut ocazia sa citesc aceasta carte

  3. Dragutza Vale spune:

    si daca tot au asteptat-o atat de mult prietenii ammarrei pe eva cum de nu sunt fericiti?nemultumitului i se ia darul….

  4. bianca spune:

    am vorbit cu aceasta autoare, dar nu a putut sa imi trimita cartea

  5. bianca spune:

    ce coperta bestiala de mult vreau cartea asta

  6. furelise spune:

    Wow. Mi s-a facut pielea de gaina :)) Chiar este o idee originala, si mi-as dori mult sa o citesc❤

Lasă un răspuns

