Movie Time #53

Filmul de astazi este un film cu majorete, iar in rolul principal este Ashley Benson. Mi mi-a placut foarte mult🙂

Poster: Majoretele: Totul pentru victorie

Carson o eleva in ultimul an la liceul Southern California este hotarata sa isi conduca echipa (West High Sharks) la victorie in campionatul national de majorete. Aceeasi dorinta o are si Brooke pentru echipa ei ( East High Jets)din New York.

In timp ce tensiunea creste intre cele doua echipe Carson se indragosteste de Penn, nearealizand ca acesta este membru in echipa adversa East High Jets. Cand Brooke afla de cei doi indragostiti o provoaca pe Carson la un duel de aclamatii intre ele doua. Spiritele se cam incing si se ajunge ca cele doua echipe sa fie eliminate din competitie.

Cu visele lor spulberate liderii celor doua echipe realizeaza ca trebuie sa ia masuri drastice pentru a ramane in concurs.

Ati vazut filmul? Ati vrea sa-l vedeti???

About mariacris98

Be Weird. Be Random. Be Who You Are. Because You Never Know Who Would Love The Person You Hide.

15 thoughts on “Movie Time #53

  1. Da, l-am vazut de vreo 4 ori ca il dadea intr-o perioada pe Diva in prostie [:))] a fost dragut.

  2. furelise spune:

    Da, l-am vazut. Datorita acestui film am aflat eu ce inseamna Bring it on :))

  3. Nu l-am vazut,dar suna exact genul meu de film.

  4. bianca spune:

    am mai vazut filme in genul acestuia sunt dragute

  5. bianca spune:

    interesanta povestea mereu mi-am dorit sa fiu majoreta

  6. bianca spune:

    buna alegere. perfecta pentru un weekend in care nu iti vine sa iesi din casa

  7. Dragutza Vale spune:

    Nu sunt sigura daca l-am vazut..dar pare interesant.am vazut ceva filme cu majorete dar nu-s sigura daca era acesta.si oricum daca era eu nu am prins mult din el pt ca era pe pro tv (hua!sa-i ia draq).sper sa ajung sa ma uit la el

  8. Dragutza Vale spune:

    negresa imbracata in rosu seamana cu bonnie din jv!

Lasă un răspuns

