Recenzie: Fascinatie de Melissa Marr

Astazi o sa fac recenzia cartii ”Fascinatie” de Melissa Marr, carte aparuta la editura Rao. Este una dintre putinele cartii pe care le am de la aceasta editura, dar mi-a placut.

Inainte sa fac recenzia o sa va las si descrierea:

Regula nr. 3: Nu te holba la zane invizibile. Aislinn a vazut dintotdeauna zane. Fiinte puternice si periculoase, ei nu se arata lumii muritoare. Aislinn se teme de cruzimea lor – mai ales daca ar descoperi ca le poate vedea si isi doreste sa fie la fel de nestiutoare de prezenta si existenta lor ca ceilalti adolescenti.  
Regula nr. 2: Nu vorbi cu zane invizibile. Acum zanele o urmaresc. Unul dintre ei, Keenan, care este deopotriva inspaimantator si atragator, incearca sa vorbeasca cu ea, ii pune intrebari. Lui Aislinn ii e frica sa-i raspunda.  
Regula nr. 1: Nu le atrage niciodata atentia. Dar e prea tarziu. Keenan este Regele Verii care si-a ales regina pentru noua secole. Fara ea, vara va disparea cu siguranta. El este hotarat sa o transforme pe Aislinn in Regina Verii cu orice pret – indiferent de dorintele sau planurile ei. Dintr-odata nici una dintre aceste reguli care au protejat-o pana acum pe Aislinn nu mai functioneaza si sunt in joc multe: libertatea ei, prietenul ei bun, Seth, viata ei, totul. Intrigile zanelor, iubirea muritoare si ciocnirea dintre legile stravechi si asteptarile se combina in acest basm al secolului XXI.

Deci, ”Fascinatie” a fost o carte destul de buna, pe care vi-o recomand daca va plac cartile cu zane si cu o poveste de dragoste.

Povestea se invarteste in jurul lui Aislinn, ”Ash”, o fata de 17 ani care vede zane de cand se stie. Cu ajutorul bunicii ei a putut sa treaca neobservata.Pentru ca zanele nu sunt ceea ce pare a fi. Chiar daca par micute si dragute, sunt si foarte intunecate. Cum am mai spus, Ash a reusit sa treaca neobservata pana acum.

Pana in momentul in care s-a intalnit cu Keenan, un baiat dragut pentru celelalte fete, dar un baiat misterios pentru ea. Keenan este Regele Verii si are nevoie de Ash sa-i fie Regina. Desi el crede ca fata va cadea foarte usor in bratele lui, se insala. Pentru ca mai exista cineva in viata lui Ash. Seth. La inceput, Seth era doar prietenul bun al lui Ash, dar cu timpul a devenit mai mult. Relatia dintre cei doi a fost frumoasa, chiar daca mi-as fi dorit sa-si dea seama mai devreme ca se plac. Oricum, Seth e personajul meu preferat si ma bucur ca Ash nu a ramas cu Keenan. El incearca din rasputeri sa o cucereasca pe Aislinn (mai ales dupa cine afla cine este ea si ce poate sa faca),dar tot nu reuseste.

Pe langa Keenan, Ash trebuie sa se lupte si cu Beira, Regina Iernii. Beira este de fapt mama lui Keenan, dar cei doi nu se inteleg deloc.

Finalul cartii a fost OK si m-a linistit, ca sa zic asa. Adica nu s-a terminat in suspans ca sa ma faca sa vreau sa citesc volumul 2 cat mai repede.

Per total, cartea are destula actiune si sunt cateva momente care chiar mi-au placut. Nu am citit decat 2 carti de Melissa Marr, dar e o autoare buna. Totusi nu pot sa ii dau decat 3 stele. Bun, acum nu trebuie sa va luati dupa mine. Poate voi ati citit-o si vi-a placut mai mult😀

RATING: 3/5 stele

In curand o sa fac si recenzia volumului 2, ”Obsesie”. Dar pana atunci, voi ati citit ”Fascinatie”?

 

13 thoughts on “Recenzie: Fascinatie de Melissa Marr

  1. Dragutza Vale spune:

    am vazut aceasta carte la ulpia,dar nu m-a atras.cand am fost la biblioteca judeteana avea si acest vol si obesie…mi se pare foarte interesanta cartea.

  2. Dragutza Vale spune:

    urasc baietii care atata insista sa-i fii iubita dupa ce ca tu iubesti pe alticineva..si oricum el o vrea pt ce poate face nu pt cine este.nesimtitul!hua!

  3. bianca spune:

    prima data am crezut ca e melissa de la cruz=))

  4. bianca spune:

    nu am mai auzit de autoare, dar cartea aparuse pe mai multe bloguri si oarecum aveam asa idee ce se intampla

  5. furelise spune:

    Draguta recenzie. Am mai citit descrierea cartii. Am mai citit o carte cu zane, dar nu-mi amintesc titlul. Oricum, era o carte plina de violenta si care m-a deprimat. Dar aceasta de mai sus, pare interesanta si draguta🙂

  6. furelise spune:

    Nu-mi place operta. Zici ca-i facuta de mine in photoscape. Oricum, coperta nu influenteaza subiectul cartii, dar simteam nevoia sa spun ceva si despre coperta😀

  7. am citit-o ,insa mi se pare prea simpla cartea, frumoasa descriere, frumoasa actiune,insa nu o pot cataloga ca fiind perfecta sau minunata asta pentru ca nu a fost destul pt mine, nu ma uimit,dar merge citita de plictiseala.

Lasă un răspuns

