Movie Time #52

Filmul de astazi este o comedie si a fost super tare. Este cu un caine, iar filmul se numeste „See Spot Run”. Cel mai mult mi-a placut faza cand baiatul l-a incuiat pe babysiter afara, iar acesta era dezbracat🙂

Poster: Spot

Un agent canin, care depisteaza drogurile, este tinta unui asasin, asa ca cei de la FBI cer ajutorul Protectiei Martorilor, pentru a trimite cainele in alta parte. Intre timp, o mama singura isi lasa fiul in varsta de 6 ani, James, in grija iresponsabilului sau vecin, Gordon, atunci cand dadaca care trebuia sa aibe grija de James ii trage clapa. Asasinul care este pe urmele cainelui angajeaza doi barbati pentru a-l lichida pe Agentul 11, numele cainelui. Dupa ce Agentul 11 reuseste sa evadeze din duba in care il tineau cei doi, acesta se ascunde in masina Postei, pe care lucra Gordon. Gordon si James il i-au in grija lor pe 11, si ghiciti ce nume ii pun.

Ati vazut filml? Ati vrea sa-l vedeti???

 

About mariacris98

Be Weird. Be Random. Be Who You Are. Because You Never Know Who Would Love The Person You Hide.

12 thoughts on “Movie Time #52

  1. Dragutza Vale spune:

    pare tare amuzant acest film!ador filmele de comedie cu copii si/sau caini care le fac probleme adultilor..ca si „singur acasa 2”

  2. da e amuzant rau ….mi-as dorii sa il vad

  3. bianca spune:

    imi place ca sunteti organizate. Mereu sunteti la zi cu postariile bravo voua

  4. bianca spune:

    nu am vazut filmul dar ma atrage mult poate candvaaaa

  5. bianca spune:

    awwww ce draguta e poza. E ca faza aia omul il plimba pe caine sau cainele pe om ++)))))))

  6. furelise spune:

    Oooo ce comedie frumoasa. Este una dintre putienle la care am ras cu lacrimi :))) Spot este fenomenal :)))

  7. furelise spune:

    i-a palcut de actorul blond, imi scapan umele, oricum, cel care seamana cu Owen Wilson, mi-a placut si de copil, cel care a jucat in 2 barbati si jumatate, iar Spot.. ce sa spun? Un caine de nota 20🙂

  8. furelise spune:

    Si eu recomand acest film. Nu veti regreta daca va veti uita la el, si garantez ca va veti amuza foarte tare!🙂

Lasă un răspuns

