Magic Pictures #71

 

 

 

Va plac pozele de astazi???

Despre mariacris98

Be Weird. Be Random. Be Who You Are. Because You Never Know Who Would Love The Person You Hide.

14 gânduri despre „Magic Pictures #71

  1. furelise spune:

    Prima-i cea mai cea ❤ Imi place rochia fetei si pozitia. Ma duce cu gandul la Black Swan 🙂

  2. furelise spune:

    Poza a doua nu-mi place asa de mult. Hmm.. este draguta, dar nu ma da pe spate 😀 Nu-mi place rochia.

  3. furelise spune:

    Poza a 3-a este frumoasa, misterioasa, putin -foarte putin- sinistra, castelul din spate intregeste imaginea, iar panglica alba accentueaza misterul 🙂

  4. furelise spune:

    Ordinea ar fii cred, 1 si 3 la egalitate, si apoi 2 😀

  5. Dragutza Vale spune:

    2 imi aminteste de o prietena!parca-i o fantoma!toate rochiile sunt superbe

  6. Dragutza Vale spune:

    a treia imi aminteste de rusia si mi se pare ca acea fata e oarba…am observat ca toate au parul lung…love them!

  7. bianca spune:

    mama girls ce creepy sunt pozele dar oarecum seamana intre ele toate

Lasă un răspuns

