Movie Time #50

Se pare ca am ajuns si aici la rubrica cu numarul 50🙂 . Filmul de astazi este un film din care inveti ceva. Acesta se numeste „From Prada to Nada” si mie mi-a placut mult. Vi-l recomand🙂

Poster From Prada to Nada

Romanul „Raţiune şi Simţire / Sense and Sensibility” de Jane Austen şi filmul omonim din 1995 au fost refăcute într-un nou film, dramedia romantică „From Prada to Nada”. Personajele principale sunt două surori răsfăţate, americance de origine spaniolă, care rămân leftere după ce tatăl moare neaşteptat. Cele două capricioase nu au de ales decât să se mute cu o mătuşă îndepărtată.

Ati vazut filmul? Ati vrea sa-l vedeti???

About mariacris98

Be Weird. Be Random. Be Who You Are. Because You Never Know Who Would Love The Person You Hide.

12 thoughts on “Movie Time #50

  1. furelise spune:

    Nu l-am vazut, dar pare interesant si amuzant. Da, as vrea sa-l vad😀 Nu spun nu unui film/unei carti bune😀

  2. L-am vaaaazuuut, e super. Probabil si datorita faptului ca m-am gandit automat la „Sense and sensibility” ( care mi-a placut enorm, in special cartea). Nu e film de Oscar,dar merita vazut.

  3. Dragutza Vale spune:

    as vrea sa-l vad,pare interesant~imi palc f mult filmele de comedie spaniole…

  4. bianca spune:

    hahahahaha ce titlu amuzant doamneee si atat de adevarat

  5. bianca spune:

    imi place ca alegeti comedii si in genul chic lit

  6. bianca spune:

    nu am auzit de acest film nu am auzit de multe se pare

  7. bianca spune:

    o stiu pe actrita principala si imi place cum joaca

Lasă un răspuns

