Movie Time #48

Filmul de astazi este cel mai recent film din seria „Twilight” si cred ca stiti cu totii ca ma refer la „Twilight Saga Breaking Dawn”. Mi-a placut filmul si vreau sa vad ce o sa se intample in continuare🙂

Poster: Saga Amurg: Zori de zi - partea 1

În noul capitol din saga Twilight, o căsătorie, o lună de miere și nașterea unui copil aduc schimbări neașteptate și șocante în vieţile lui Bella, Edward și ale celor dragi lor, inclusiv noi complicaţii cu vârcolacul Jacob Black. Zori de Zi – Partea 1, următorul episod al sagăi Amurg, duce povestea de dragoste dintre Bella și Edward pe un fagăș aproape normal. Vampirul și muritoarea par să se bucure acum de o căsătorie aparent liniștită, dar nu pentru mult timp, fericirea lor fiind din nou spulberată de trădari și pericole negândite. După nuntă, Bella și Edward pleacă în Rio de Janeiro pentru lună de miere. Rodul pasiunii lor nu se lasă mult așteptat, Bella rămânând imediat insărcinată. Şi cum legătura lor nu ar fi trebuit să dea naștere unui urmaș, venirea pe lume a creaturii hibride aproape că o ucide pe Bella. Singura ei șansă de supravieţuire este ca Edward să o transforme în vampir. Până să realizeze ce se întâmplă, Edward, Bella și fiica lor Renesmee ajung să fie vânaţi atât de Volturi, cât și de vârcolaci, iar războiul mocnit dintre clanuri este pe cale să se reaprindă.

Ce ziceti???

About mariacris98

Be Weird. Be Random. Be Who You Are. Because You Never Know Who Would Love The Person You Hide.

13 thoughts on “Movie Time #48

  1. furelise spune:

    DA, eu l-am vazut. Mi-a placut. Si cel mai mult, mi-a placut schimbul de replici dintre Jake si Rose :)) Bella, ca si in celelalte filme..sa-i spun, o nesabuita. Nu putea sa mai astepte pana ce o transforma in vampir. Dar na, unde mai era povestea? ;;) I

  2. bianca spune:

    m-am plicitisit de twilight

  3. Cartile mi-au placut,iar filmul, ca intotdeauna,m-a dezamagit. Nu imi place fata Bellei, tot timpul arata chinuita.Nu asa mi-o imaginam eu. Cu toate acestea, ma intereseaza punctul de vedere al regizorului, cum si-a imaginat el cartea, asa ca ,peste putin timp, o sa imi satisfac si ultima curiozitate in materie de Twilight.

  4. Dragutza Vale spune:

    la asta m-am uitat in vara si..a fost preferatul meu dintre toate!!!a avut aventura asta-i sigur…si privelistile sunt superbe

Lasă un răspuns

