Movie Time #47

Filmul de astazi este un film care te invata ceva si anume ca popularitatea ti se poate urca la cap si te poate schimba. Mie mi-a placut foarte mult. Este vorba despre filmul „Mean Girls”.

Poster: Fete rele

Cady Heron a crescut in Africa si crede ca stie sa se descurce in orice situatie. Dar atunci cand frecventeaza un liceu public intr-un orasel mic langa Chicago, Illinois afla sensul adevarat a ceea ce inseamna „lucruri salbatice” intr-o lume civilizata. Drumul ei se intersecteaza cu drumul celei mai rele dintre toate speciile, populara si calculata Regina George. Mai mult decat atat, Cady se indragosteste de fostul prieten al Reginei, Aaron Samuels, atragand astfel dorinta de razbunare a acesteia.

Ati vazut filmul? Ati vrea sa-l vedeti???

About mariacris98

Be Weird. Be Random. Be Who You Are. Because You Never Know Who Would Love The Person You Hide.

14 thoughts on “Movie Time #47

  1. paunaoana spune:

    il stiu!prea smecher,prea psihologic….prea tare!

    • bianca spune:

      uu psihologic zici poate il voi vedea candva

      • furelise spune:

        ~Parerea mea~ Mie nu mi s-a parut psihologic. Da, transmite un mesaj, -sau mai multe, despre popularitate si ce inseamna ea, despre prietenie- Dar hmm.. este mai mult o comedie -si inca una destul de buna🙂

      • bianca spune:

        a deci pana la urma nu e psihologic ci e comedie ?

      • furelise spune:

        Bianca, nu vreau sa-ti influentez parerea. Uita-te la trailer pe youtube sa vezi ;;) Oricum, eu ti-l recomand, si daca tot am vazut ca iti plac filmele psihologice, iti recomand The shining, Inception si The secret window. Sunt filme psihologice si-s foarte bune🙂

  2. bianca spune:

    nu l-am vazut nu stiu cum e

  3. bianca spune:

    mie imi place de lindsay chiar daca nu e ea prea apreciata mie imi place de ea

  4. mie mi-a placut filmul foarte mult

  5. furelise spune:

    Ai de mine! Este unul dintre filmele mele preferate❤ L.Lohan este asa frumoasa ;;) Si ce fete rele! -nu o intrec pe Faye din Cercul secret, dar nici departe nu sunt-

  6. Vazut..placut ! E educativ si amuzant.

  7. Dragutza Vale spune:

    saraca fata!urasc fitoasele care se leaga de copii mai slabi..o data cand cautam la ce sa ma uit l-am vazut dar am gasit altceva si apoi nu am mai stiuit cum se numeste cand am incercat sa-l caut..o sa ma uit!

Lasă un răspuns

