Recenzie „Trezita in Zori de Zi”

Am inceput azi-dimineata cartea „Trezita in Zori de Zi” de C.C. Hunter si am terminat-o acum vreo ora ca am facut si teme si am stat si pe internet (normal🙂 ), dar cartea a fost GENIALA!!!!!! Va las aici descrierea:

Ce taine, mistere si amenintari mai ascunde lumea supranaturala de la Shadow Falls – intre seducatorul Derek si curajosul Lucas, minunata si vulnerabila Kylie isi continua povestea…

Kylie lupta in continuare sa faca fata vietii din lumea reala, dar si celei din lumea fiintelor supranaturale din care nu este sigura ca doreste sa faca parte. Intrebarea Ce fel de creatura sunt eu? O urmareste continuu si isi doreste mai mult decat orice sa gaseasca raspunsul. Inconjurata de vampiri, varcolaci, metamorfi, zane si vrajitoare, trebuie si ea, la randul ei, sa descopere ce puteri are si ce loc ocupa in marea familie a creaturilor din lumea fantastica. Dar, pana atunci, are de infruntat o fantoma insistenta care ii tot repeta ca o persoana draga ei isi va pierde viata in curand, dar si o creatura venita din partea intunecata a lumii supranaturale, care o urmareste pas cu pas. Curajoasa Kylie depaseste obstacole, realizeaza lucruri de care inainte nu era capabila, trece prin momente palpitante si tulburatoare, alaturi de adevaratii prieteni. Si fiindca totul se petrece in Shadow Falls, o tabara de adolescenti, nu poate lipsi nici povestea romantica. Cine va fi alesul? Seducatorul Derek sau varcolacul Lucas? O carte amuzanta, emotionanta, romantica, dar pe alocuri si cu scene de-a dreptul infricosatoare, cu rasturnari de situatii nebanuite si cu personaje minunate care  indiferent daca sunt vampiri sau varcolaci, fiinte umane ori metamorfi ne arata ca la minunata varsta a adolescentei totul devine posibil.

Deci cartea asta a fost prea faina. Am devorat-o si tot a fost prea scurta. Deabia astept volumul 3 si deabia astept sa vad ce o sa se intample cu Kiley. Eu sper ca o sa ramana cu Lucas pentru ca Lucas e Lucas. Chiar daca Derek nu mi-a mai fost asa antipatic in cartea asta, eu tot sunt ‘Team Lucas’.

Volumul acesta a fost plin de suspans si m-a tinut cu sufletul la gura de la o pagina la alta. La un moment dat credeam ca Kiley e o combinatie intre vampir, varcolac, zana si metamorf, dar s-a dovedit a fi altceva. As fi vrut ca Lucas sa apara mai mult in carte si sentimentele lui Kiley sa fie mai puternice pentru el si sa nu mai sufere atata dupa Derek. Pe la sfarsit dupa ce a venit Lucas, Derek a inceput sa o evite pe Kiley si sa o ignore. Kiley a incercat sa ii spuna ca vrea sa fie cu el, dar Derek i-a spus sa isi clarifice sentimentele pentru ca e confuza. Sincer, aici Derek m-a enervat. Stia ca Kiley tine foarte mult la el, poate chiar mai mult decat la Lucas, dar a respins-o si apoi a plecat. Sper ca atunci cand se va intoarce, Kiley sa fie cu Lucas si sa ramana cu el pentu ca, dupa cum am mai zis, Lucas e Lucas si chiar o iubeste cu adevarat. nu spun ca Derek nu o iubeste, dar mi se pare ca legatura lui Kiley cu Lucas e mai puternica si nu poate fi rupta.

In carte a fost si actiune si pot sa spun ca, cu cat citeam mai mult, cu atat ma afundam mai mult in lumea aceasta. Sentimentele lui Kiley parca le simteam si eu. Cand ea il respingea pe Lucas imi venea sa dau cu cartea de pereti, cand era impreuna cu Lucas, chiar si cu Derek, eram foarte fericita.

Carte e scrisa foarte bine si e scrisa in asa fel incat nu iti dai seama ce o sa se intample. Fiindca am simtit emotiile transmise de carte demonstreaza faptul ca modul de scriere este unul foarte bun care te captiveaza. Cartea asta merita mai mult de 5 stele. O recomand din toata inima.

Ce ziceti????

About mariacris98

Be Weird. Be Random. Be Who You Are. Because You Never Know Who Would Love The Person You Hide.

15 thoughts on “Recenzie „Trezita in Zori de Zi”

  1. Dragutza Vale spune:

    este f interesanta cartea!te tine in suspans.inca nu am apucat sa-mi iau vol 1 dar mi-l iau in curand.sper sa ajung sa-mi iau si acest vol

  2. Dragutza Vale spune:

    m-a intrigat destul de mult povestea.acum sunt curioasa p cn alege..

  3. paunaoana spune:

    interesanta povestea.ritmul e alert,cum imi place mie….

  4. Cristina spune:

    Nu am citit volumul 2 dar abia astept sa fac si eu rost de el. Si eu sper sa ramana cu Lucas pt ca..na de el imi place mie :))

  5. furelise spune:

    Am auzit o gramada despre carte🙂

  6. bianca spune:

    interesanta si frumoasa recenzia. bravo ma-i facut sa cumpar cartea

  7. bianca spune:

    ma atrage de mult timp cartea sper sa mi-o achizitionez si eu candva

  8. M-ati facut curioasa… Stiu ce fac maine😀

  9. furelise spune:

    Imi place recenzia, ma bucur ca ti-a placut cartea🙂

Lasă un răspuns

