Movie Time #46

Filmul de astazi este al treilea film al seriei „Twilight” si anume „Twilight Saga Eclipse”. Filmul asta a fost mai naspa ca sa zic asa. Nu mi-a prea placut.

Poster The Twilight Saga: Eclipse

În Saga Amurg: Eclipsa, cel de-al treilea film al seriei, răul care a pândit din umbră până acum îşi arată colţii. Oraşul Seattle este devastat de o serie de crime sângeroase şi dispariţii misterioase. Creând o armată dintr-o rasă nouă de vampiri însetaţi de sânge, malefica Victoria s-a întors pentru a se razbuna. Iar Bella, ţinta principală, este acum în pericol de moarte. Uniţi de acest secret înfricoşător, Edward şi Jacob trebuie să încerce să uite rivalitatea dintre ei şi să se alieze pentru a o apăra.

În timp ce luptă pentru a supravieţui, Bella este nevoită să aleagă între cei doi. Conflictul care mocneşte de mii de ani între vampiri şi varcolaci se poate transforma acum într-un adevarăt razboi, declanşat de decizia unei simple muritoare.
Dar Bella mai are o alegere de făcut, una care va schimba vieţile tuturor.

Ce ziceti???

About mariacris98

Be Weird. Be Random. Be Who You Are. Because You Never Know Who Would Love The Person You Hide.

16 thoughts on “Movie Time #46

  1. paunaoana spune:

    io cand ti-am zis ca la al 3lea s-a inmuiat povestea…..

  2. Eu sunt dezamagita si de carti si de film, totusi sunt curioasa de ultima parte ..

  3. furelise spune:

    Sincera sa fiu.. nu-mi aduc aminte mare lucru din acest film, dovada cat de „mult” mi-a placut.

  4. bianca spune:

    da l-am vazut mi-a placut dar nu a fost cine stie ce

  5. bianca spune:

    pe mine ma enerveaza rau seria asta in ultimul timp. nu stiu de ce

  6. Dragutza Vale spune:

    intotdeauna le incurc intre ele!mi-a placut f mult filmul!e adevarat ca a avut mai multe parti siropoase decat actiune…dar mi-a placut oricum!

Lasă un răspuns

