Movie Time #44

Filmul de astazi este un film in care joaca Selena Gomez si se numeste „Monte Carlo”. Noua ne-a placut foarte mult🙂

Poster: Monte Carlo

Grace a economisit bani pe toata durata liceului lucrand ca chelnerita intr-o cafenea, cu scopul de a-si permite luxul de a calatori la Paris, a se plimba pe malul Senei si a urca in varful Turnului Eiffel. Dupa absolvire, adolescentei i se ingaduie sa faca o excursie in Franta impreuna cu buna ei prietena Emma si sora ei vitrega Meg, insa calatoria visata se transforma intr-un cosmar din cauza hotelurilor mizere in care sunt cazate si a plictiselii pe care un ghid neinspirat o imprima turului de vizitare a obiectivelor turistice. Pierzand autocarul cu care se deplasau, cele trei fete se trezesc in holul unui hotel de 5 stele, iar Grace este confundata cu o mostenitoare britanica rasfatata, nesuferita si cu un comportament scandalos pe nume Cordelia, cu care seamana izbitor din punct de vedere fizic. Facand schimb de identitate cu infumurata Cordelia, Grace si insotitoarele ei sunt urcate intr-un avion privat cu destinatia Monte Carlo si au parte de aventura vietii lor, fiind vanate de paparazzi, imbracate in rochii de gala de la celebre case de moda si invitate la dineuri si baluri. In plus, Grace, Emma si Meg par sa-si fi gasit sufletele-pereche in persoanele lui Theo, Owen si respectiv Riley.

Ati vazut filmul? Ati vrea sa-l vedeti???

About mariacris98

Be Weird. Be Random. Be Who You Are. Because You Never Know Who Would Love The Person You Hide.

8 thoughts on “Movie Time #44

  1. furelise spune:

    Nu l-am vazut, dar pare exact genul de film pe care mi-as dori sa-l vad acum. Usor, amuzant, romantic, aventuros🙂

  2. paunaoana spune:

    hmmm,interesant,m-ar tenta.nu am mai auzit de el,dar imi place coperta.

  3. Dragutza Vale spune:

    am auzit multe de acest film si de mult vreau sa ma uit la el dar am uitat!:(mi se pare interesanta povestea selenei,scz!a lui grace =)

  4. bianca spune:

    pot spune ca deja m-am plictisit de selena gomez

  5. bianca spune:

    imaginea si numele ma atrag dar nu stiu daca il voi vedea prea curand

Lasă un răspuns

