Seriale

 

Ce mai faceti? Eu statea si ma uitam la X-Factor si mi-a venit stralucita idee sa va pun o intrebare. Aceasta este: Care este serialul vostru preferat? Daca am facut o rubrica despre filme, ma gandeam sa vorbim putin si despre seriale. In acest moment nu ma pot decide care este serialul meu preferat. Am de ales intre „Beauty and the Beast” si „Teen Wolf”, dar cred ca totusi aleg „Beauty and the Beast”. Mi se pare foarte interesant si imi place ca e cu crime, deci cred ca daca as citi o carte scrisa de Agatha Christie mi-ar placea. Serialul preferat al Antoniei este „Pretty Little Liars”. M-am uitat si eu la o parte din el, dar nu am apucat sa ma uit la tot. Deci repet: Care este serialul vostru preferat? Sau care sunt serialele voastre preferate?

Si acum eu ma duc la culcare pentru ca maine merg la scoalaaaaaaa. Noapte buna!

About mariacris98

Be Weird. Be Random. Be Who You Are. Because You Never Know Who Would Love The Person You Hide.

18 thoughts on “Seriale

  1. witching6maia spune:

    Hmm.. eu am cateva care imi plac foarte foarte mult. Ar fi House MD care este genial, Supernatural si Dexter. Nu zau ca nu pot alge intre cele 3 :))

  2. witching6maia spune:

    De urmarit mai urmaresc o tona de alte seriale. Chuck, Rookie Blue, Pretty little liars, Lie to me, Tvd, American Horror Story, Gossip Girl, si propabil mai sunt, dar le-am uitat🙂

  3. Eu ma uit la Pretty Little Liars, Game Of Thrones, American Horror Story, The Walking Dead, True Blood, The Vampire Diaries, Grimm, Glee, The Killing, Gossip Girl, 666 Park Avenue, Arrow. [:D]

  4. larisaoana spune:

    Hmm.. imi plac toate serialele la care ma uit si nu pot alege intre ele, acestea sunt Gossip Girl, The Vampire Diaries, Pretty Litle Liars, Ghost Whisperer. Vreau sa ma uit la Beatuy and the Best si Glee.

  5. bianca spune:

    mie imi place PLL TVD Anatomia lui Gray, house , friends etc am multe app ati vazut ce pateste vplay?

  6. Dragutza Vale spune:

    ador TVD si PLL.Vreau sa incerc Glee,Beauty and the Beast si Teen Wolf.poate in viitorul apropiat o sa ma uit si la true blood si gossip girl.poate.sa vad ce timp am

  7. Gossip Girl a fost tare doar in primele sezoane… 3, maxim 4. Apoi au luat-o in jos rau… bine ca sezonul 6 are doar 10 episoade, ma uit la Gossip pt ca vreau sa aflu deznodamantul.

Lasă un răspuns

